فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رونمایی از مجموعه داستان های والدو


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در مراسم رونمایی این سه کتاب که روز پنجشنبه در سالن کتاب نمای یک برگزار شد ویراستار، ناشر، تعدادی از صاحب نظران و نویسندگان کودک و نوجوان حضور داشتند.
مترجم این مجموعه سه جلدی گفت: این کتاب ها به منظور تقویت مهارت خواندن و ایجاد فرصت گفت و گوهای فلسفی چاپ و منتشر شده است.
لیلا دیانی افزود: هانس ویلهم نویسنده آلمانی این آثار که کتابهایش تا کنون به 20 زبان زنده دنیا ترجمه شده در این کتاب مفاهیمی مانند عشق به همنوع، دوستی و ارتباط سالم و بسیاری از موضوعات اخلاقی و معنوی را با زبانی کودکانی در قالب داستان هایی لطیف و با تصویری جالب مطرح کرده است.
وی اظهارداشت: ویلهم نویسنده 42 میلیون کتاب است که همه آنها به فارسی ترجمه نشده است.
به گفته دیانی ترجمه، چاپ و انتشار این کتاب ها در ایران با اجازه و حمایت شخص ویلهم توسط انتشارات شورا انجام شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که روزی کره زمین گهواره صلح و فارغ از رنگ، نژاد و مذهب شود.
مجید راستی ویراستار مجموعه داستان های والدو نیز گفت: قصه های این نویسنده احساس خوبی را برای کودکان به ارمغان می آورد، دنیای کودکان پر از تخیل، شادی و امید است و هر اثری که بتواند ذهن کودک را توسعه دهد خوب است.
وی اظهارداشت: چنین قصه هایی برای همه بچه های دنیا کاربرد دارد و کودکان با آنها غریبه نیستند زیرا آنها همدیگر را می شناسند حتی در حالتی که به زبان و روحیه یکدیگر شناخت کافی ندارند.
به گفته راستی، دنیای ویژه کودکان وجه اشتراک همه اینها است بنابراین هر اندازه درباره دوستی بیشتر نوشته شود زندگی واقعی به آنها هدیه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، عناوین این سه کتاب «من چه کسی هستم»، «قرار بازی در ساعت سه» و «دیگر دروغ نمی گویم» است.
این مجموعه که توسط انتشارات شورا برای گروه سنی ب و ج منتشر شده به قیمت 180 هزار ریال عرضه می شود.
در مراسم رونمایی از کتاب های یاد شده کلیپی از هانس ویلهلم پخش شد و این نویسنده و تصویرگر آلمانی به مناسبت رونمایی از این مجموعه پیام داد.
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 25 اردیبهشت ماه 95با شعار«فردا برای خواندن دیر است...» در شهرآفتاب برگزار می شود و همه روزه از ساعت 10 تا 20 پذیرای دوستداران و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.
فراهنگ**1880**9132 ** 1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رونمایی از مجموعه کتاب های مصباح هدایت