سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ثبت‌نام بیش از ۱۸ هزار نفر در دوره‌های کاردانی به کارشناسی بدون آزمون موسسات غیرانتفاعی


حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش رشته‌های تحصیلی کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) شب گذشته به پایان رسید.

وی افزود: با توجه به آمار اولیه‌ای که از میان انتخاب رشته متقاضیان در این پذیرش‌ها اخذ شده است تعداد 8 هزار و 132 نفر در پذیرش رشته‌های تحصیلی کاردانی‌ نظام‌ جدید‌ موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی به صورت بدون آزمون ثبت نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره پذیرش در دوره‌های کاردانی به کارشناسی به صورت بدون آزمون گفت: تعداد 18 هزار و 406 نفر نیز برای پذیرش در رشته‌های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی انتخاب رشته کردند. 

توکلی اضافه کرد: آمار نهایی پس از تکمیل وضعیت متقاضیان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دوره تست های کنکور کارشناسی ارشد عمران آمادگی آزمون