ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقلال برای هر تیمی خطرناک است/ ما می توانیم آنها را ببریم


استقلال برای هر تیمی خطرناک است/ ما می توانیم آنها را ببریماسپورت تی وی/ لئوناردو پیمنتا مهاجم گسترش فولاد تبریز گفت: ما توانایی شکست دادن هر تیمی را داریم حتی استقلال، به همین خاطر برای برد به میدان می رویم.
لئوناردو پیمنتا مهاجم تیم گسترش فولاد که به تازگی به این تیم پیوسته در مورد وضعیت خودش گفت: در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی به سر می برم و با تمریناتی که در این مدت انجام داده ام توانسته ام با تیم به هماهنگی لازم دست پیدا کنم. در بازی های گذشته نیز در ترکیب گسترش حضور داشتم و از عملکردم در این مدت رضایت دارم.
وی در مورد بازی با ملوان که با گلزنی وی و پیروزی تیمش همراه بود: بازی بسیار خوبی مقابل ملوان انجام دادیم و موفق شدیم این تیم را در خانه مان شکست دهیم. خیلی دوست داشتم که پس از حضور دوباره در گسترش گلزنی کنم که این اتفاق در بازی با ملوان رخ داد و از این بابت خیلی خوشحال هستم و به دنبال حفظ همین روند در بازی های بعدی نیز هستم.
مهاجم برزیلی آبی های تبریز با اشاره به دیدار حساس تیمش مقابل استقلال تصریح کرد: این هفته در تهران یک بازی حساس و سخت مقابل استقلال داریم. استقلال یک تیم بزرگ با هواداران پرشمار هست که می تواند برای هر تیمی یک حریف خطرناک باشد. ما تمرینات خوبی در طول هفته انجام داده ایم و امیدواریم که بتوانیم این تیم را در تهران متوقف کنیم.
پیمنتا در پاسخ به این سوال که "آیا می توانید استقلال را در تهران شکست دهید" تاکید کرد: چرا که نه، تیم ما توانایی شکست دادن هر تیمی را دارد و مطمئن باشید که در بازی با استقلال نیز برای برد به میدان خواهیم رفت و هیچ ترسی هم از نام این تیم نخواهیم داشت.


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: اسپورت تی وی


ویدیو مرتبط :
چگونه می توانیم سطح فکری خود را درباره مهدویت بالا ببریم؟