فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نخستین همایش علمی پژوهشی کرامت انسانی از منظر رضوی در زنجان برگزار می شود


ناصر مقدم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اشاعه و ترویج فرهنگ نورانی و کمال آفرین رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره شخصیت معصومین به ویژه حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر در زمینه سیره شخصیت و معارف رضوی و کمک به انتشار گسترده تر آن ها را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.
وی اظهار کرد: مفهوم شناسی کرامت انسانی از منظر امام رضا(ع)، آثار کرامت انسانی از دیدگاه امام رضا(ع) و رفع آسیب ها و چالش های فراروی کرامت انسانی در جهان معاصر از دیدگاه امام رضا(ع) از محورهای عمده این همایش هستند.
مقدم افزود: مقاله های برگزیده در صورت احراز شرایط در فصلنامه فرهنگ رضوی به چاپ خواهند رسید.
وی مهلت ارسال مقاله به این همایش را تا 22 اردیبهشت سال 95، ذکر کرد و افزود: علاقه مندان می توانند مقاله های علمی پژوهشی خود را به آدرس، زنجان، میدان استقلال، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ارسال کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: این همایش از سری برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنماری http://zanjan.shamstoos.ir، مراجعه کنند.
7312/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جایگاه علمی استاد شهید نخستین آفریده های علمی و پژوهشی