ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سمیه عباسپور به مدال نقره کامپوند بانوان بسنده کرد


به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین روز از رقابت‌های قهرمانی تیراندازی با کمان معلولین آسیا، سمیه عباسپور، بانوی کماندار ملی‌پوش کشورمان با شکست در دیدار فینال مسابقات کامپوند بانوان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. وی در مصاف با حریف چینی خود با اختلاف 4 امتیاز و ثبت رکورد نهایی 135، عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورد.

در مسابقات نوبت صبح نیز زهرا نعمتی در فینال ریکرو به عنوان قهرمانی دست یافت و تا ساعتی دیگر تیم میکس کامپوند ایران متشکل از شهاب ریحانی و سمیه عباسپور برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌روند.

رقابت‌های قهرمانی تیراندازی با کمان معلولین آسیا با حضور نمایندگان 15 کشور آسیایی از 22 تا 28 آبان ماه به میزبانی بانکوک در جریان است و تیم ملی کشورمان نیز با ترکیب زهرا نعمتی، سمیه عباسپور، شهاب ریحانی و مجید کاکوش در این رقابت‌ها حضور یافته است.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
اولین مدال نقره تاریخ ووشو بانوان در بخش تالو