فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دل‌نوشته جلیل فرجاد برای 14 سال حضور انوشیروان ارجمند در «خورشید کاروان»


به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با بیست‌وپنجمین سال اجرای نمایش آئینی «خورشید کاروان» جلیل فرجاد بازیگر راهب مسیحی(نقش اول نمایش خورشید کاروان) طی یادداشتی حضور 14 ساله زنده یاد انوشیروان ارجمند در این نمایش را گرامی داشت.

در متن یادداشت فرجاد آمده است:«انوش عزیزم.سلام؛از آن زمان که پای حرفهایت نشستم و به من آموختی که این نقش را چگونه باید با عشق بازی کنم سالی گذشت، بی آنکه بدانم تو در کنارم نخواهی بود .

آن روزها برایم از راستی و درستی گفتی و اینکه در زندگی غرور و منیّت منفورترین پدیده شهرت است و خود چه اندیشمندانه، تواضع را سرلوحه‌ی زندگی هنری خود قرار دادی.

امروز به احترام نامت قیام می‌کنم و پای در صحنه‌ای می‌گذارم که 14 سال با قدم‌های تو انس گرفته است.

اکنون که همراه با خورشید کاروان در راه مولایمان حسین (ع) قدم برمی‌دارم و نام بلند آوازه عزیز رسول خدا را در گوش فرزندان این مرز و بوم در صحنه نمایش زمزمه میکنم. یقین دارم که تو در تمام داشته‌‌‌‌های معنوی این اثر حضور داری و شریک ثواب و دعای هزاران تماشاگر این نمایش هستی.

جای تو خالیست و جایگاهت عالی».

یا علی

جلیل فرجاد

انتهای پیام/

http://fna.ir/575CHD


ویدیو مرتبط :
حضور بازیگران در تشییع انوشیروان ارجمند