دانلود غیرقانونی فیلم‏های «بازگشته» و «هشت نفرت‌انگیز»


دانلود غیرقانونی فیلم‏های «بازگشته» و «هشت نفرت‌انگیز»

بانی فیلم/ تنها چند روز پیش از اکران سینمایی دو فیلم بزرگ هالیوودی، گزارش‌هایی به گوش می‌رسد که این دو فیلم جدی که به فصل جوایز چشم دوخته‌اند، از همین حالا هزاران بار به صورت غیرقانونی دانلود شدند.
فیلم «بازگشته» ساخته آلحاندرو گونزالس ایناریتو بیش از 300 هزار بار دانلود شده است. این فیلم روز بیست و پنجم دسامبر (جمعه) از طریق کمپانی فاکس اکران خواهد شد و تا به حال نامزد دریافت چهار جایزه گلدن گلوب از جمله بهترین فیلم درام، بهترین کارگردان و بهترین بازیگر دراماتیک برای لئوناردو دی‌کاپریو شده است.
فیلم «هشت نفرت‌انگیز» کوئنتین تارانتینو هم که قرار است بیست و پنجم دسامبر در 100 سالن سینما به صورت ویژه اکران شود و بعد هم در ماه ژانویه اکران عمومی‌اش را از طریق کمپانی واینستین داشته باشد، بیش از 220 هزار بار دانلود شده است. «هشت نفرت‌انگیز» که نامزد دریافت سه جایزه گلدن گلوب شده، پیش از این و در سال 2014 هم در مرکز بحث‌های بسیار قرار داشت چون نسخه‌ای از فیلمنامه آن در وبسایت گاکر و به صورت آنلاین منتشر شده بود.
با استناد به گزارش وبسایت تورنت‌فریک و دیگر وبسایت‌های دانلود، نسخه‌هایی از فیلم‌های «کرید»، «کارول»، «اتاق»، «جوی»، «بروکلین» و «در قلب دریا» هم روی اینترنت قرار گرفته‌اند. کمپانی‌های فاکس و واینستین هنوز بیانیه‌ای در این باره صادر نکرده‌اند.
این در حالی است که گروهی به نام «Hive-CM8» اعلام کرده است این آثار را به صورت آنلیان منتشر کرده است. این گروه اعلام کرده که فیلم‌های دیگری را نیز منتشر خواهد کرد.
این اتفاق سال پیش برای فصل پنجم سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» افتاد و شبکه اچ‌بی‌او پس از آن اعلام کرد ارسال دی‌وی‌دی برای منتقدان را متوقف می‌کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تریلر فیلم هشت نفرت انگیز