سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ طرحی از گوشی گلکسی S7 Plus سامسونگ منتشر شد


تماشا کنید/ طرحی از گوشی گلکسی S7 Plus سامسونگ منتشر شد

گلکسی اس 7 پلاس ؛ بازهم برگ دیگری از دنیای تکنولوژی در حال شکل گرفتن است. به‌پایان سال نزدیک می‌شویم و در کنار تمام اتفافات رخ‌داده شاهد صحبت از نسل آینده پرچم‌داران سال 2015 هستیم. در ابتدا چند تصویر از شکل و شمایل گلکسی اس 7 را باهم دیدیم اما اکنون با طرحی در همان سبک اما برای دستگاه گلکسی اس 7 پلاس روبه‌رو هستیم. در ادامه همراه باشید.

ترنجی/ گلکسی اس 7 پلاس ؛ بازهم برگ دیگری از دنیای تکنولوژی در حال شکل گرفتن است. به‌پایان سال نزدیک می‌شویم و در کنار تمام اتفافات رخ‌داده شاهد صحبت از نسل آینده پرچم‌داران سال 2015 هستیم. در ابتدا چند تصویر از شکل و شمایل گلکسی اس 7 را باهم دیدیم اما اکنون با طرحی در همان سبک اما برای دستگاه گلکسی اس 7 پلاس روبه‌رو هستیم. در ادامه همراه باشید.

مسلماً انتظار لو رفتن محصول به شکل کامل را نداریم، حداقل درزمانی که هستیم. این‌ها جدیدترین رندرهای منتشرشده از پرچم‌داران جدید سامسونگ هستند. همان‌طور که انتظار داشتیم، طراحی کلی محصول همچنان همانی است که در نسل‌های قبل دیده بودیم، یک بدنه با گوشه‌های گرد به همراه دکمه هوم در قسمت پایینی دستگاه که البته دارای برخی تغییرات جزئی می‌باشد. همان‌طور که خواندید، سامسونگ گلکسی اس 7 را در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد کرد.

مدل اول که احتمالاً همان گلکسی اس 7 است دارای ابعاد 143.37 در 70.8 میلی‌متر می‌باشد. همچنین میزان ضخامت این محصول 6.94 میلی‌متر گزارش‌شده است. اما می‌رسیم به نسخه بزرگ‌تر گلکسی اس 7 که دارای ابعاد 163.32 در 82.01 میلی‌متر می‌باشد. ضخامت این دستگاه 7.82 میلی‌متر می‌باشد. نکته جالب این است که ابعاد این محصول تقریباً اندازه فبلت میان‌پرده سامسونگ یعنی گلکسی مگا 2 است، اگر به پایین دستگاه نگاه کنیم، شاهد یک دکمه مستطیل شکل هستیم.

لینک تماشای ویدیو

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گوشی گلکسی S7 Edge نسخه‌ی المپیکی سامسونگ