سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کسب مقام سوم جهانی توسط اورکلاکر های ایرانی در مسابقات Gigabyte OC Challenge


کسب مقام سوم جهانی توسط اورکلاکر های ایرانی در مسابقات Gigabyte OC Challengeمجله سخت افزار/ در تاریخ 31 ژانویه سال 2016 میلادی، وبسایت مرجع جهانی رکوردها، HWBot.ORG به همراه کمپانی تایوانی GIGABYTE مسابقه ای تحت عنوان GIGABYTE OC Winter challenge را برگزار کردند تا اورکلاکرها را بار دیگر به چالش بکشانند. مسابقه در چهار مرحله برگزار شد که دو رده مختص به اورکلاکرهای تازه وارد و محدود به خنک کننده ها Air برای پردازنده های 2 و 4 هسته و دو رده هم مخصوص خنک کننده های Extreme که کاربران با پردازنده های 2 و 4 هسته ای خود مجاز به شرکت بودند. خبر خوش اینکه اورکلاکرهای ایرانی توانستند در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی از خود بر جا بگذارند.

اورکلاکرها باید با استفاده از مادربردهای گیگابایت مجهز به چیپستIntel Z170 به رقابت میپرداختند که طبیعتا استفاده از پردازنده های Intel Skylake تنها گزینه برای این مادربردها می باشد. تیم اورکلاک سخت افزار، بعد از اختیار قرار گرفتن مادربورد Gigabyte Z170X-SOC Force به همراه حافظه های پرسرعت G.Skill TridentZ DDR4 2x4GB 3866Mhz و همچنین کیت 4000 مگاهرتزی این حافظه ها از طرف شرکت آواژنگ در چهار رده مذکور وارد رقابت شد. پردازنده ها مورد استفاده نیزIntel Core i3 6100 وIntel Core i7 6700K نام داشتند.

اورکلاکر SHAYAN در رده Ambient 2 Core با وجود پردازنده Core i3 6100 که از نظر میزان حافظه کش نسبت به پردازنده های رقبا ضعیفتر است، با 46 امتیاز موفق به کسب مقام سوم شد در حالیکه با نفر دوم تنها 2 امتیاز فاصله داشت.همچنین این اورکلاکر تیم سخت افزار در رده Ambient 4 Core با 43 امتیاز و استفاده از پردازنده Core i7 6700K توانست مقام پنجم را بدست آورد. Morteza.P از تیم سخت افزار در رده Extreme 2 Core با 34 امتیاز تنها موفق به کسب رتبه هشتم شد اما رد رده Extreme 4 Core که اورکلاکرهای حرفه ای به میان آمدند، Mr.DB دیگر اورکلاکر تیم سخت افزار با کسب 56 امتیاز موفق به کسب مقام سوم شد.

اورکلاکر آلمانی Dancop و رومانیایی Alex@ro با کسب 59 و 61 امتیاز مقام های دوم و اول را کسب کردند. البته Dancop یکی از اورکلاکرهای مشهور است که در حرفه ای ترین لیگ HWbot که با Elite شناخته میشود، مقام اول را در دست دارد که به سختی توانست اورکلاکر تیم سخت افزار را شکست دهد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مجله سخت افزار


ویدیو مرتبط :
‫کسب مقام اول قاری ایرانی در مسابقات قرایت قرﺁن مالزی/ خبرنگار حسین بختیاریان‬‎