سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرهادی: وزارت دفاع و دانشگاه‌های کشور "۱۳۰۰ پروژه تحقیقاتی مشترک" دارند


فرهادی: وزارت دفاع و دانشگاه‌های کشور تسنیم/ وزیر علوم از وجود ۱۳۰۰ پروژه مشترک تحقیقاتی با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بین دانشگاه‌ها و وزارت دفاع خبر داد.

محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه تقدیر از سازمان‌های دانش برتر که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر تعداد پروژه‌های مشترک وزارت دفاع و وزارت علوم، اظهار داشت: دانشگاه‌ها با وزارت دفاع پروژه‌های مشترک خوبی دارند که بالغ بر 1300 پروژه تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف فنی، مدیریت ابزار و قطعات و غیره بین دانشگاه‌های وزارت علوم و وزارت دفاع وجود دارد.

وی درباره اعتبار این پروژه‌ها نیز گفت: بالغ بر 300 میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته به این پروژه‌ها است و البته بخشی از آنها نه در حوزه دفاعی بلکه به سفارش وزارت دفاع تهیه می‌شود و مورد نیاز آنها است.

وزیر علوم در پاسخ به سوال دیگری درباره تعامل احتمالی وزارت علوم با مجلس آینده، گفت: قطعاً تعامل ما با مجلس آینده بسیار خوب و عالی خواهد بود همانگونه که با مجلس فعلی و کمیسیون آموزش تعامل داشتیم.

فرهادی در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت کد رشته محل‌های دانشگاه آزاد نیز گفت: کار در این بخش به خوبی پیش می‌رود و جلسات مرتبی بین شورای گسترش و مسئولان دانشگاه آزاد برگزار می‌شود به طوری که امروز نیز جلسه داشتند و تعداد این رشته‌ها نسبت به آغاز فعالیت ما در وزارت علوم بسیار کاهش یافته است.

وی درباره زمان تعیین تکلیف همه رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد نیز اظهار داشت: شورای عالی انقلاب فرهنگی مهلت داده است تا پایان تابستان سال آینده همه رشته‌های دانشگاه آزاد تعیین تکلیف شوند.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟