همایش انتخاباتی صدای ملت در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار شد


همایش انتخاباتی صدای ملت با حضور کاندیداهای این لیست انتخاباتی در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، در همایش انتخاباتی صدای ملت ، حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین نقویان، علی مطهری و جمعی از اعضای ائتلاف صدای ملت حضور داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری با بیان اینکه انتخابات همیشه برای کشور ما خیر و برکات بسیاری داشته است، اظهار کرد: انتخابات همواره برای ما خیر و برکات بسیاری به همراه داشته است، اما در برخی مواقع نیز با آشوب‌هایی همراه شده که در آن زمان علاوه بر برکات انتخابات یکسری از هزینه هایی نیز به کشور تحمیل شده است.

وی اظهار کرد: چنانچه برخی مسائل را در نظر نگیریم، می‌توانیم رهاورد انتخابات را در کشور منحصر به خیر و برکت کنیم.

علوی فعالیت سالم در دوران تبلیغات انتخاباتی را از جمله نکاتی دانست که با رعایت آن نتیجه انتخابات خیر و برکت می‌شود.

وزیر اطلاعات هم‌چنین اظهار کرد: در انتخابات به ویژه در دوران تبلیغات نباید کاندیداها و حامیان آن به گونه ای فعالیت کنند که خدشه‌ای به وحدت ملی کشور وارد نشود و با تبلیغات آن‌ها اثر منفی بر روی اتحاد ملی ایران گذاشته شود.

علوی با اشاره به انتخابات های گذشته خاطر نشان کرد: در بخشی از انتخابات‌های گذشته شرایط کشور به گونه ای شد که نه تنها وحدت ملی ما خدشه دار شد، بلکه اختلافات به داخل خانواده ها نیز کشانده شد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق در انتخابات گفت:‌ اگر قرار باشد که در هر دو سال انتخابات برگزار شود و یک اختلاف در جامعه پمپاژ شود دیگر از جامعه چیزی باقی نخواهد ماند.

به گزارش ایسنا، این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در ادامه صحبت های خود با اشاره به اظهارات برخی درباره ارتباط یکی از لیست های انتخاباتی با انگلیس اظهار کرد: نباید به خاطر حرف مفت و بی حساب یک رسانه بیگانه به جان یکدیگر بیفتیم. اینکه بعد از اینکه رسانه‌ای حرف مفتی را برزبان آورد دیگران را به انگلیسی بودن متهم کنیم کار درستی نیست.

وزیر اطلاعات با اشاره به سابقه آیت الله کاشانی او در مبارزه با سیاست‌های انگلیس اظهار کرد: آیت الله کاشانی که به همراه پدرش عمر خود را در مبارزه با انگلیسی ها سرکرده بود. پس از ماجرای ملی شدن صنعت نفت زمانی که یک سری از اختلافات در داخل به وجود آمد به انگلیسی بودن متهم شد وحتی یک نشریه نیز عکس ایشان را با عمامه ای به شکل پرچم انگلستان منتشر کرد.

وی اظهار کرد: الان نیز به خاطر حرف های بی اعتبار یک رسانه انگلیسی، عده ای آن را مستمسک قرار داده اند و جمعی از نیروهای انقلاب را تخریب می‌کنند. این در حالی است که ضد انگلیسی کسانی هستند که نه تعریف انگلیس برایشان مهم است و نه تهدیدشان برای آن‌ها رعب آور است.

وی هم‌چنین با تاکید بر اینکه امروز ایران جزیره امنیت منطقه محسوب می‌شود گفت:‌ اینکه امروز ایران در منطقه به جزیره ثبات و امنیت تبدیل شده است نتیجه وحدت ، هم افزایی و هم دلی نیروهای اطلاعاتی، امنیتی،‌نظامی و انتظامی است. بنابراین نباید خدای نکرده در این فضا انتخابات به صحنه تشنج و حرک تهمت‌های تند و تیز تبدیل شود در این راستا باید به گونه ای عمل کنیم که دشمنان طمع هدف قرار دادن امنیت کشور را نداشته باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود بر لزوم مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور و مشارکت در انتخابات دارای یک نتیجه و یک پیام است؛ نتیجه انتخابات این است که عده ای وارد مجالس می شوند و در این نتیجه تعداد آرا تاثیر چندانی ندارد اما در پیام انتخابات هر آنچه که تعداد آرا بیشتر باشد پیام ملت ایران به دنیا روشن تر و بلندتر خواهد بود در آن صورت است که مردم ی می‌توانند با صدای بلند به دنیا بگویند که پای نظام خود ایستاده و به رهبر خود لبیک گفتند.

علوی با دعوت از مردم برای تشویق یکدیگر به مشارکت در انتخابات اظهار کرد: اگر حتی از طریق رسانه ملی نیز تلاش ملموسی برای مشارکت حداکثری صورت نگرفت، از طریق فضای مجازی می‌توان فضا را برای مشارکت حداکثری فراهم نمود.

وی خاطر نشان کرد: کسانی را باید به مجلس بفرستیم که با در پیش گرفتن اعتدال عاقلانه نسبت به حل مشکلات کشور عمل کنند.

این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: باید انتخابات را به نماد اخلاق، شرع مداری و دین داری تبدیل کنیم و به دنیا نشان دهیم که ملت ایران به اوج بلوغ سیاسی خود رسیده است و توام با شور و نشاط سیاسی در این کشور از التهابات دور است و حماسه ماندگاری را با حضور در پای صندوق های رای خواهد آفرید.

به گزارش ایسنا، در بخش دیگری از همایش صدای ملت علی مطهری به بیان علت راه اندازی ائتلاف صدای ملت پرداخت و اظهار کرد: درد امروز فضای سیاسی کشور تعصبات گروهی است که به عنوان یک آرشیو و بیماری محسوب می‌شود و انقلاب ما را از درون می خورد.

وی خاطر نشان کرد: این تعصبات و اختلافات گروهی باعث ایجاد تفرقه در داخل کشور شده و دیواری مصنوعی در کشور میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان ایجاد کرده این دیوار به نفع کشور نیست.

وی در مورد علت اختلاف میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان گفت:‌ اصولگرایان اصلاح‌طلبان را افرادی ضد نظام و برانداز می‌دانند و اصلاح‌طلبان نیز آن‌ها را مرتجع و عقب مانده می خوانند و این موضوع باعث ایجاد دیواری میان این جناح شده است.

مطهری با تاکید بر اینکه باید این دیوار مصنوعی بشکند خاطر نشان کرد: ائتلاف صدای ملت می خواهد دیوار مصنوعی میان دو جناح اصلاح‌طلبی و اصولگریای را از بین ببرد در همین راستا در لیست ائتلاف افراد خوش فکر از هر دو طیف حضوردارند.

این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نیاز به خانه تکانی دارد، تاکید کرد:‌مردم باید به کسانی رای دهند که توانایی قانون گذاری در مجلس را داشته باشند. ما برای پاسخگویی به این سوال در ائتلاف صدای ملت از کارشناسان همه حوزه ها استفاده کرده ایم.

سر لیست ائتلاف صدای ملت با بیان اینکه فهرست این ائتلاف از نظر کارنامه و تعهد از فهرست های ائتلاف های دیگر برتر و بالاتر است خاطر نشان کرد: باید به کسانی رای بدهیم که توانایی نظارت بر اجرای قانون را در مجلس داشته باشند و با خلاف های مسئولان اجرایی مقابله کنند و وامداران دیگران نیز نباشند چرا که کسانی که با حمایت‌های برخی وارد مجلس می شوند نمی‌توانند به وظیفه نمایندگی خود به خوبی عمل کنند.

وی هم‌چنین اظهار کرد: هر کسی نمی‌تواند ادعای مصلح بودن و اصلاح‌طلب بودن را داشته باشد به همین دلیل باید به کسانی رای دهیم که اهل بده بستان نباشند . باید افراد مستقل و آزاده را وارد مجلس کنیم.

مطهری هم‌چنین با بیان اینکه نباید به کسانی رای دهیم که با اجرای برجام و ارتقای جایگاه ایران در جهان و حتی خرید هواپیما برای نوسازی ناوگان هوایی کشور مشکل دارند ، اظهار کرد: برخی دچار هواهای نفسانی شده اند و مخالفت هایشان نیز ناشی از کینه ها و تعصبات گروهی است که این موضوع به کشور آسیب می رساند.

وی در بخشی از صحبت های خود با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: هر چه قدر که مشارکت مردم در هفت اسفند بالا باشد مجلسی قوی تر خواهیم داشت.

وی هم‌چنین از صرف هزینه های هنگفت از سوی برخی گروه‌ها در ایام تبیلعات انتخاباتی انتقاد و اظهار کرد: از کسانی که ادعای شفافیت می‌کنند تعجب می‌کنیم که این تبلیغات در سطح شهر را با هزینه های هنگفت عرضه می‌کنند.

به گزارش ایسنا، دراین همایش انتخاباتی محمدرضا مفتح عضو ائتلاف صدای ملت طی سخنانی اظهار کرد: 4 سال آینده سالهایی است که کشور نیاز به افزایش توسعه و رفع مشکلات معیشیتی مردم دارد و در این راه دوری از هرگونه افراطی گری چپ و راست و پایبندی به اعتدال باید در اولویت قرار بگیرد.

وی محور قرار دادن توسعه کشور و اجتناب هرگونه تنش سیاسی را از جمله بهترین خدماتی دانست که یک نماینده می‌تواند متعهد شود.

طاها عبدخدایی یکی دیگر از کاندیداهای ائتلاف صدای ملت اظهار کرد: در ائتلاف صدای ملت همه کمیسیون های مجلس حضور دارند.

وی با تاکید براینکه باید پیشرفت های فرهنگی، هنری و گردشگری را با برنامه‌ریزی‌هایی در سطح کشور ایجاد کنیم از عملکرد ضعیف حوزه گردشگری انتقاد و اظهار کرد: امیدوارم در پسا برجام بتوانیم با بهره گیری مناسب از صنعت گردشگری ضمن افزایش رونق اقتصادی در کشور ایران را به دنیا معرفی کنیم.

در ادامه این همایش سهیلا جلودارزاده عضو لیست انتخاباتی صدای ملت نیز طی سخنانی بر لزوم حمایت از زنان سرپرست خانوار و نیز توانمندسازی آن‌ها در مجلس دهم تاکید کرد و گفت:‌ باید برای اینکه ایران در زمین خوبان باشد در تربیت فرزندان خود تلاش کنیم.

بر اساس این گزارش بهروز نعمتی کاندیدای لیست صدای ملت با تاکید بر اینکه سیاست زدگی و قرائت های خود خوانده از قانون ما جامعه را دچار رادیکالیسم کرده است، اظهار کرد: آزادی بیان حق مسلم همه ایرانیان است.

وی با بیان اینکه مطالبات ملت ایران با صدای ملت برآورده می‌شود اظهار کرد: باید امروز همه توان خود را به کار ببندیم تا صدای ملت در حلق‌ها خفه نشود.

وی اظهار کرد: تندروها و انحصار طلب ها و هم‌چنین دلواپس ها نمی خواهند صدای ملت به گوش ملت برسد.

به گزارش ایسنا در ادامه همایش ائتلاف صدای ملت کاظم جلالی یکی از اعضای لیست این ائتلاف با تاکید بر اینکه در شرایط پیش‌رو یکسری مشکلات و یک سری فرصت ها در مقابلمان قرار گرفته است اظهار کرد: می‌توانیم از فرصت پسابرجام به درستی استفاده کنیم و با شناخت بین‌المللی از این فرصت می‌توانیم نسبت به بازسازی کشور اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر جبهه خردمندان معتدلین و توسعه گران در برابر اقتدارگرایان، فریادزنندگان و کسانی که برنامه‌ای برای کشور ندارند قرار گرفته است.

این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:‌ باید با تشکیل جبهه‌ای واحد به سمت توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور پیش برویم.

به گزارش ایسنا در بخش دیگری از این همایش حجت الاسلام و المسلمین ناصر نقویان به بیان سخنانی درباره لزوم ورود افراد لایق در مجلس پرداخت و اظهار کرد: با کاشت هر نهالی آفت هایی خودمحور، هرزه و زیاده طلب اجازه رویش پیدا می‌کنند که چنانچه با آن‌ها مجال داده شود اندک اندک جای نهال های اصلی را می گیرند. در همین راستا است که باغبان همواره یک قیچی در دستان خود دارد که با آن علف های هرزه را از نهال های اصلی جدا می‌کند.

وی در ادامه اظهار کرد: برخی فکر می‌کنند که مشکلات کشور را باید در امریکا و انگلیس حل کرد. در همین راستا نیز دشمن از این حربه استفاده کرده و در داخل کشو ر با ایجاد مشکلاتی مانند موریانه ، موذی و جونده دست به کار شده است.

به گزارش ایسنا هم‌چنین سید محمود حسینی کاندیدای ائتلاف صدای ملت با اشاره به بحران های منطقه‌ای در خاورمیانه اظهار کرد: اندکی غفلت در خاورمیانه می‌تواند ما را به عقب بازگرداند.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای اظهار کرد: اگر امروز ملت ایران مجلسی متناسب با شرایط فعلی انتخاب نکند فرصت های ایجاد شده به راحتی از دست می‌رود.

در ادامه هم‌چنین حسن زمانی یکی دیگر از کاندیداهای این ائتلاف اقتصاد اشتغال جوانان ،‌فراهم شدن شرایط برای ازدواج جوانان وحل مشکل اعتیاد در کشور و نیز کاهش هزینه های درمان را از جمله اولویت های مجلس دهم دانست و اظهار کرد: امیدواریم مردم روز جمعه با حضور خود پای صندوق های رای لیست صدای ملت را به مجلس بفرستند.

محمدرضا دشتی اردکانی نیز در این همایش با تاکید بر اینکه قانونگذاری شفاف در کشور مانع رانت‌خواری توسط مفسدان اقتصادی می‌شود اظهار کرد: مردم می‌توانند با رای خود کتاب قانون ایران را بنویسند .

محمد حسن غفوری فرد کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی بیکاری و گرانی را از جمله مشکلات کشور دانست و گفت: در مجلس دهم باید با دوری از سیاسی کاری مشکلات ملت را بیان و در جهت رفع آن‌ها اقدام کنیم.

هم‌چنین پروانه مافی عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان و ائتلاف صدای ملت حل معضل بیکاری و توجه به زنان را از جمله اولویت های خود در مجلس دهم دانست.

محمد موسی خوانی عضو ائتلاف خانه ملت نیز با تاکید بر اینکه انتخابات در شرایط پسا برجام از حساسیت استراتژیکی برخوردار است اظهار کرد: برجام به معنای پیروزی گفت‌وگو بر جنگ و گفت‌وگوی تمدن ها و نیز خارج شدن ایران از انزوای سیاسی و فرهنگی است.

به گزارش ایسنا حسین شیخ الاسلام نیز در این مراسم رای را یک عقد اسلامی دانست و بر لزوم وجود ویژگی هایی همچون صداقت و شفافیت نمایندگان مجلس تاکید کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
استقبال از سعید جلیلی در اولین همایش انتخاباتی در ورزشگاه شهید شیرودی تهران