سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعزام تیم درمان ایران به عتبات/برپایی چادرها و مراکز درمانی نجف و کربلا


به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، دکتر سید علی‌ مرعشی با اشاره به اینکه تیم راه‌انداز هلال‌احمر ایران پنج‌شنبه گذشته وارد عراق شده است، اظهار داشت: بر‌این اساس نخستین تیم درمانی هلال‌احمر ایران امروز عازم عراق شد تا خدمات درمانی لازم را به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در 4 درمانگاه هلال‌احمر ایران در نجف و کربلا و در چادرهای بین‌راهی  ارائه دهند.

مرعشی با اشاره به اینکه 85 تُن دارو و تجهیزات درمانی به عراق ارسال شده است، گفت: بر این اساس تیم درمانی اعزامی هلال‌احمر ایران شامل 80 نفر برای استقرار در درمانگاه‌های هلال‌احمر در نجف و کربلا و تیم 155 نفری برای استقرار در پایگاه‌های ارائه خدمکات درمانی بین‌راهی امروز وارد نجف می‌شوند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه تیم دوم درمانی هلال‌احمر، سه‌شنبه 3 آذر وارد عراق خواهد شد، عنوان کرد: 180 تُن از پزشکان و کادر درمانی هلال‌احمر ایران در بیمارستان کوت و در مسیر زائران از مهران به نجف مستقر خواهد شد.

مرعشی خاطرنشان کرد: بر این اساس تیم درمانی هلال‌احمر ایران در 14 چادر در مسیر نجف به کربلا، در 14 چادر در محل اسکان زائران در کربلا و 11 چادر در محل اسکان زائران در نجف و 4 درمانگاه هلال احمر در نجف و کربلا ارائه خدمت خواهند کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعزام نیروهای ویژه پلیس کربلا برای حفاظت از زائران نجف