سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور روحانی در مراسم روز دانشجو دانشگاه تهران هنوز قطعی نیست


مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه‌های 16 آذر این دانشگاه اظهار داشت: حضور رئیس جمهور در روز 16 آذر در دانشگاه تهران هنوز قطعی نیست.

وی افزود: قطعی شدن این مسئله به اعلام نهایی دفتر ریاست جمهوری نیاز دارد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران درباره برنامه‌های این دانشگاه برای روز 16 آذر نیز گفت: تشکل های مختلف این دانشگاه در روز 16 اذر برنامه‌های مختلفی را تدارک دیدند اما ساعت برگزاری این برنامه‌ها به حضور رئیس جمهور در دانشگاه منوط است اگر رئیس جمهور صبح در دانشگاه حضور یابند طبیعتاً برنامه‌های این تشکل‌ها ظهر و عصر برگزار می‌شود تا تداخلی با این مراسم نداشته باشد.

سرسنگی با بیان اینکه برنامه‌های 16 آذر امسال پرشورتر از گذشته در دانشگاه تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد:همه تشکلهای دانشجویی دانشگاه تهران  در پردیس مرکزی و اقماری برنامه خواهند داشت.

وی تاکید کرد: ساعت برگزاری برنامه پردیس های مرکزی به حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران بستگی دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سخنرانی دکتر روحانی در مراسم روز دانشجو