ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بنگر: تا به حال از طارمی بی‌ادبی ندیدم اما دیروز اشتباه کرد


بنگر: تا به حال از طارمی بی‌ادبی ندیدم اما دیروز اشتباه کردفارس/ مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از زمانی که مهدی طارمی را می‌شناسم تا به حال از او بی‌ادبی ندیده‌ام اما اگر او دیروز اشتباه کرد.
محسن بنگر در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای تعطیلی لیگ، اعتصاب دیروز پرسپولیسی‌ها و تمرین نکردن آنها، اظهارات مهدی طارمی مبنی بر اینکه بزرگ‌تر تیم است و فحاشی‌هایی که در اینستاگرام به بازیکنان شده است، صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:
لیگ روزهای تعطیلی خود را سپری می‌کند، شرایط پرسپولیس در این روزها چگونه است؟
خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و چند روزی هم تعطیل بودیم اما از امروز به صورت رسمی کار را آغاز کردیم.
دیروز بازیکنان تمرین نکردند و به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی‌شان به صورتی که مدنظر داشتند به حالت اعتصاب حاضر به تمرین نشدند. در این خصوص چه صحبتی دارید؟
دلیل نمی‌شود اگر مسئله‌ای بین باشگاه و بازیکنان وجود دارد آن را در رسانه‌ها مطرح کنم. بحثی بین بازیکنان بزرگتر پرسپولیس مطرح بود و عده‌ای از بازیکنان با حرف‌های ما قانع شدند و عده‌ای دیگر قانع نشدند و به همین دلیل همه بازیکنان به باشگاه رفتیم تا با علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه جلسه بگذاریم اما بحث اینقدر بزرگ نبود که برخی آن را این طور نشان دادند. ما اعتصابی نکردیم اما مشکلاتی وجود داشت که برای رفع آن با طاهری جلسه گذاشتیم. متأسفانه در این شرایط عده‌ای قصد دارند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و هجمه زیادی به تیم وارد می‌کنند تا ما را از بالای جدول پایین بیاورند چرا که با این کارها قصد دارند ما را دچار حاشیه کنند اما مطمئن باشید این طور نخواهد شد.
به نظرت با توجه به وضعیت فعلی پرسپولیس عجیب نبود که بازیکنان چنین رفتارهایی را از خود نشان دهند؟
بحث مالی بین بازیکنان و باشگاه است و علاقه‌ای ندارم که بخواهم آن را در رسانه‌ها مطرح کنم. به هر حال مشکلاتی وجود داشت و امیدوار هستیم حل شود.
اما از دیروز مهدی طارمی به عنوان فردی که در این زمینه دست داشته نامش مطرح شده است.
باید بگویم این موضوع فقط موضوع مهدی طارمی نبود، همه بازیکنان در این جلسه شرکت کردند اما نمی‌دانم چرا عده‌ای فقط طارمی را سیبل کردند. قطعاً اگر مشکلی در تیم وجود داشته باشد برای همه است و اگر هم خوشحالی به وجود بیاید برای همه بازیکنان است. متأسفانه برخی می‌خواهند روحیه و اتحاد تیمی ما را خراب کنند اما بحث شخصی فرد خاصی نبود، برخی از بازیکنان باتجربه مثل من و چند نفر دیگر از این مسائل زیاد دیده‌ایم و اعتراضی به شرایط نداشتیم اما بازیکنان جوان نتوانستند با این شرایط کنار بیایند و به همین دلیل به دیدار طاهری رفتند. این مسائل در هر خانواده‌ای پیش می‌آید و نمی‌توان خیلی آن را بزرگ جلوه داد.
روز گذشته مهدی طارمی در صحبت‌هایی عجیب به خبرنگاران حاضر در تمرین اعلام کرد که او بزرگ پرسپولیس است و خواستار اخراج خبرنگاران از سر تمرین شد.
من مدتهاست که مهدی را می‌شناسم و قطعاً او عصبی بوده است که این حرف‌ها را زده است. تا به حال از طارمی بی‌ادبی ندیده‌ام اما خود شما می‌دانید که برخی گاهی شیطنت‌هایی می‌کنند اما موضوع آنقدر حاد نبود که بخواهند هجمه‌ای به طارمی وارد کند. طارمی هم اشتباه کرده که آن حرف را زده اما مطمئن باشید این حرف‌ها به تیم ضربه نمی‌زند.
مصاحبه‌ای از قول تو در فضای مجازی منتشر شده که در آن عنوان شده که تو گفته‌ای طارمی بی‌خود کرده گفته من بزرگ پرسپولیس هستم. آیا این مصاحبه را تأیید می‌کنی؟
این صحبت‌ها کاملاً دروغ و کذب است من از بعد از بازی با سایپا که در مقابل خبرنگاران مصاحبه کردم هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای انجام ندادم اما متأسفانه در این چند روز مصاحبه‌هایی از قول من منتشر شده است. از بعد از بازی با سایپا این اولین مصاحبه من با رسانه‌هاست که با خبرگزاری فارس انجام می‌دهم و تا الان هیچ صحبتی بعد از بازی با سایپا نکردم.
تو به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان پرسپولیس و استقلال صفحه اینستاگرام خود را در اعتراض به فحاشی‌ها بستید، آیا حجم این فحاشی‌ها آنقدر زیاد شده که این تصمیم را بگیرید؟
متأسفانه اینستاگرام محلی برای فحاشی‌ها شده اما هواداران بدانند که بازیکنان پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و ... همگی با هم رفیق هستیم اما واقعاً زشت است که هواداران بدترین فحاشی‌ها را به ما انجام می‌دهند. درست است بین تیم‌ها کری و رقابت وجود دارد اما نباید کری‌خوانی تبدیل به فحاشی‌های آن چنانی شود متأسفانه شرایط به گونه‌ای شده که حتی دیگر بازیکنان به شوخی هم نمی‌توانند برای هم کری بخوانند. تا بخواهی کوچکترین کری انجام دهی بدترین فحش‌ها نثارت می‌شود. برخی‌ها کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند. رقابت بین استقلال و پرسپولیس به این کری‌خوانی‌ها زنده است اما کاری کردند که دیگر کسی از این کری‌خوانی‌ها در فوتبال لذت نبرد و انگار هواداران می‌خواهند که بازی پرسپولیس و استقلال مثل بازی‌های سپاهان و تراکتورسازی یا سایر تیم‌های دیگر به صورت معمولی برگزار شود. متأسفانه می‌بینیم برخی هواداران پرسپولیس به مرحوم ناصر حجاری فحاشی می‌کنند و برخی از هواداران استقلال هم به هادی عزیز ما توهین می‌کنند، این کارها فاجعه است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم اینستاگرام خود را ببندیم تا دیگر این فحاشی‌ها را نبینیم.
بله، متأسفانه حرف شما را قبول داریم.
ببینید ما هم مادر، زن و بچه داریم، دختر من به سنی رسیده که از من می‌پرسد این فحاشی‌ها یعنی چه و من فقط می‌توانم به او بگویم که آنها را نخواند. مردم ما تمدن 7 هزار ساله دارند و نمی‌دانم این قدمت به کجا رفته است. حالا که در اینستاگرام عکس نداریم عده‌ای به صورت شخصی برای ما فحاشی می‌کنند و در اینستاگرام پیام‌های توهین‌آمیز می‌فرستند. متأسفانه این عده به خودشان اجازه می‌دهند که هر چه می‌خواهند بگویند. جذابیت کری استقلال و پرسپولیس با این فحاشی‌ها در اینستاگرام از بین می‌رود. ما به اینکه از حالا برای هم کری محترمانه بخوانیم شرایط این طور شده که تا حرف می‌زنیم بدترین فحش‌ها نصیب ما می‌شود.
از این موضوع بگذریم با توجه به شرایط فعلی پرسپولیس آیا این تیم توان قهرمان شدن دارد؟
شرایط ما خوشبختانه خوب است اما از حالا زود است که بخواهیم درباره قهرمانی حرف بزنیم. ما در حال حاضر دو بازی حساس مقابل تراکتورسازی و صبای قم در پیش داریم و باید همه توان و تمرکز خود را به این دو بازی بگذاریم چرا که از این دو بازی 6 امتیاز کامل می‌خواهیم.
گفته می‌شود پرسپولیس در 15 دقیقه پایانی بازی گل‌های زیادی را دریافت کرده است به عنوان یکی از مدافعان این تیم در این باره چه صحبتی داری؟
به هر حال ما اینقدر موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل نمی‌کنیم که در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه ما می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود تا گل بخوریم اما امیدوارم در بازی‌های آینده کمتر فرصت‌سوزی کنیم البته این مسئله هم تنها به مهاجمان ما برنمی‌گردد و همه بازیکنان از خود من گرفته تا بقیه باید از فرصت‌هایی که در بازی به دست می‌آوریم استفاده کنیم.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
فوتبال سالنی بنگر، ماهینی، طارمی و امیرتتلو