سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



همّ دولت بر روی روابط خارجی متمرکز شده/برخی کارگران کارخانه‌ها شش ماه است حقوق نگرفته‌اند


شهلا میرگلوبیات نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در ارزیابی از وضعیت رکود حاکم بر کشور و عملکرد دولت در این باره گفت: عملکرد دولت در این باره مطلوب نیست.

وی به عنوان نمونه به کارخانه‌های شهرک‌های صنعتی حوزه انتخابی خود که تنها با 40 درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند اشاره کرد و اظهار داشت: این کارخانه‌ها به شدت در تامین سرمایه در گردش، پرداخت تسهیلات و هزینه‌های آب،‌برق و گاز و نیز بیمه و مالیات مشکل دارند.

میرگلوبیات با اشاره به جلسه‌های مکرر خود با مسئولان اجرایی جهت حل مشکلات این کارخانه‌ها گفت: به علت حل نشدن معضلات یاد شده این کارخانه‌ها یا کارگران خود را تعدیل می‌کنند و یا اینکه بیش از شش ماه است به کارگران خود حقوق نداده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه دولت در حوزه صنعت، معدن و تجارت در این مدت می‌توانست بسیار بهتر از این عمل کند، خاطرنشان کرد: دولت بیشتر در حد حرف و سخن به مقوله اقتصاد مقاومتی پرداخته است.

نماینده مردم ساوه در مجلس در ادامه گفت: تصور من این است که دولت بیشتر هم خود را بر روی روابط خارجی متمرکز کرده است اما باید توجه بیشتری نیز به مسائل داخلی می‌داشت و به مولدان و کارآفرینان داخلی اعتماد می‌کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/391HCD


ویدیو مرتبط :
واکنش کارگران و فعالان دانشگاهی نسبت به اجرای طرح کارورزی و تضییع حقوق کارگران