سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نکو: اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان در انتخابات مجلس از یکدیگر حمایت خواهند کرد


نکو: اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان در انتخابات مجلس از یکدیگر حمایت خواهند کردایسنا/ نماینده مردم رباط کریم در مجلس، گفت: جناح‌های نزدیک به دولت، اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس از یکدیگر حمایت خواهند کرد و پیش‌بینی می‌کنم انتخابات پرشوری داشته باشیم.

ابراهیم نکو، نماینده مردم رباط کریم که در مراسم ختم پدر حسن قشقاوی، معاون وزیر خارجه ایران حضور یافته بود در جمع خبرنگاران، گفت: منطقی به نظر می‌رسد که با توجه به رد صلاحیت برخی افراد، گروه‌ها و جناح‌ها به ویژه اصلاح‌طلبان، افرادی که از صحنه خارج شده‌اند بتوانند افراد وابسته و مورد تأیید خود را حمایت کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا اگر اصلاح‌طلبان بنا داشته باشند که از انتخابات روی برگردانند آیا اعتدال‌گرایان نیز با آن‌ها همراه خواهند بود؟ اظهار کرد: اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان اشتراکات زیادی دارند و قطع یقین در انتخابات تلاش خواهند کرد که از این طیف حضوری حداکثری در مجلس وجود داشته باشد. به همین دلیل فکر می‌کنم انتخابات پرشوری خواهد بود.

نکو هم‌چنین تأکید کرد: در انتخابات آتی مجلس جناح‌های نزدیک به دولت، اعتدال‌گرایان، کارگزاران و اصلاح‌طلبان از یکدیگر حمایت خواهند کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
علت حمایت غرب از لیبرال ها و اصلاح طلبان