علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دعوت تیم کشتی دانشجویان ایران به کره جنوبی


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، محمدحسین علیزاده در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این فدراسیون به خصوص در رشته کشتی اظهار کرد: امیدوارم این نشست بتواند تقویت همکاری مشترک بین این دو کشور و همچنین توسعه و حفظ فرصت های لازم برای  کسب تجربه اندوزی دانشجویان از طریق تبادل تجارب و ایده های ورزشی‌شان و تشویق دیگر دانشجویان برای حضور در رویدادهای ورزشی را فراهم کند.

وی افزود: امیدوارم با گسترش همکاری بین دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ایران و کره جنوبی با هدف توسعه روابط بین الملل از طریق فعالیت‌های ورزشی و آموزشی، برگزاری کارگاه‌های علمی ورزشی اردوهای مختلف مشترک و برگزاری مسابقات چند جانبه بین دانشگاه‌های این دو کشور با یكدیگر فراهم گردد.

در ادامه «هان یونگ سان» ضمن تشکر از حضور کاروان دانشجویان ایران در بیست و هشتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان و تبریک موفقیتهای کسب شده گفت: هدف ما این است که راهکارهایی پیدا کنیم که بتوانیم روابط ورزشی دو كشور را گسترش دهیم و امیدوارم با توجه به پتانسیل بالای کشور ایران شاهد همکاری‌های بیشتر در تمام زمینه ها بوده و از امکانات یکدیگر استفاده بهتر ببریم.

وی همچنین خواستار برگزاری اردوی تیم ملی دانشجویان کره جنوبی در ایران بود و از تیم ملی کشتی دانشجویان ایران دعوت کرد تا اردوی مشترکی را در کشور کره برگزار نمایند.

هان یونگ سان از کشتی گیران و مربیان سابق تیم ملی کره جنوبی است.


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی ایران و کره جنوبی- صعود ایران به برزیل 2014 به عنوان تیم اول