ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رحمتی به یک هوادار: بروید بازی پرسپولیس را ببینید!/ انتقاد مظلومی از بازیکنان و مدافع اخراجی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال که روز گذشته با نتیجه یک بر صفر مغلوب نفت تهران شده بود از ساعت 15 و 40 دقیقه امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

از آنجایی که شب گذشته رئیس کانون هواداران استقلال مدعی شده بود امروز به محل تمرین آبی‌پوشان می‌آیند تا صدای اعتراض خود را به گوش بازیکنان برسانند این تصور به وجود ‌آمد که امروز روز شلوغی در ورزشگاه آزادی است اما این اتفاق نیفتاد بلکه تنها 10 نفر از طرفداران تیم استقلال از تمرین آبی‌پوشان دیدن کردند.

* البته تمرین امروز با 40 دقیقه تاخیر برگزار شد و استقلالی‌ها به دلیل جلسه مظلومی و تماشای بازی روز گذشته مقابل نفت تمرین امروز را با تاخیر برگزار کردند.

* مطابق معمول روزهای گذشته تعدادی از خبرنگاران برای ورود به زمین تمرین استقلال دچار مشکلاتی بودند و در این بین تماس‌هایی با سرپرست و کادر فنی استقلال برقرار شد تا خبرنگاران مجوز ورود پیدا کنند.

* یعقوب کریمی و علیرضا رمضانی به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین امروز حاضر نبودند اما خسرو حیدری مثل دو روز پیش در تمرینات استقلال شرکت کرد و برای دقایقی به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* قبل از برگزاری تمرین و جلسه‌ای که در رختکن برگزار شد کادر فنی تیم فوتبال استقلال نسبت به میلاد فخرالدینی معترض بودند و از این بازیکن به دلیل اخراج در بازی روز گذشته انتقاد کردند. همچنین پرویز مظلومی از اینکه بازیکنان استقلال در مراسم صبح امروز که برای واگذاری زمین‌های اختصاصی دو باشگاه برگزار شده بود شرکت نکردند ناراحت بود و به همین دلیل از آنها انتقاد کرد.

* هنگامی که تمرین امروز استقلال آغاز شد بازیکنان اصلی که در بازی روز گذشته حضور داشتند به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و بقیه بازیکنان زیر نظر دین‌محمدی کار تاکتیکی انجام داد.

* وحید طالب‌لو در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال برای دقایقی با پرویز مظلومی گفت‌وگو کرد.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی بازیکنان مقابل نفت به میدان رفته بودند بعد از ریکاوری و چند دقیقه گفت‌وگو با پرویز مظلومی محل تمرین را ترک کردند. بقیه بازیکنان نیز زیر نظر مظلومی و صالح کار تاکتیکی و فوتبال درون‌تیمی انجام دادند.

* هنگامی که تمرین بازیکنان اصلی رو به پایان بود آرش برهانی و جابر انصاری برای دقایقی با پرویز مظلومی به صورت جداگانه صحبت کردند.

* مهدی رحمتی که از شکست تیم استقلال ناراحت به نظر می‌رسید هنگامی که قصد داشت از زمین بازی خارج شود با سوال هواداری مبنی براینکه چرا استقلال روز گذشته بازی را واگذار کرد روبرو شد که کاپیتان تیم استقلال با حالتی ناراحت و گرفته رو به این هوادار گفت: چرا بازی را باختیم؟ بروید بازی‌های پرسپولیس را تماشا کنید! ظاهرا رحمتی از اینکه تماشاگران بعد از بازی روز گذشته از عملکرد بازیکنان انتقاد کرده بودند ناراحت بود و وی اعتقاد داشت استقلال با مصدومیت یعقوب کریمی و اخراج فخرالدینی 9 نفره مقابل نفت به این تیم فشار وارد می‌کرد و تماشاگران این مسائل را ندیده است و تنها چشم بسته از تیم انتقاد کردند همین موضوع باعث ناراحتی دروازه‌بان استقلال شده بود.

* در حاشیه تمرین امروز کارد فنی تیم استقلال اظهارات علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس را که از قالیباف برای جشن قهرمانی این تیم در پایان فصل دعوت کرده بود برای بازیکنان تعریف کرده است که این مسئله باعث تعجب آنها شده بود. یکی از مهاجمین تیم استقلال از عضو کادر فنی این تیم پرسید آیا واقعا طاهری چنین حرفی زده است. آخر فصل همه چیز مشخص می‌شود. 

* یکی دیگر از هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز نزد امید ابراهیمی رفت و با هافبک استقلال گفت‌وگو کرد که بازیکن آماده این روزهای آبی‌پوشان درباره نتیجه نگرفتن این تیم گفت: ما 7 بازیکن تیم‌مان زیر 23 سال سن دارند و باید با تجربه‌تر شوند. استقلال با این جوان‌ها در صدر جدول است و مردم باید حمایت کنند. ابراهیمی هفته گذشته در نشست خبری خود خطاب به هواداران گفته بود که تماشاگران نباید به خاطر یک باخت از تیم انتقاد کرده و به خاطر یک برد به به و چه چه کنند.

* پرویز مظلومی هنگامی که بازیکنان ذخیره تیم استقلال مشغول برگزاری کار تاکتیکی بودند برای دقایقی با فرزاد مجیدی و علی‌اصغر قربانعلی‌پور گفت‌وگو کرد.

* تمرینات تیم فوتبال استقلال با اعلام کادر فنی فردا تعطیل خواهد بود و آبی‌پوشان مجددا در روز چهارشنبه که گفته می‌شود فرهاد مجیدی در تمرین شرکت خواهد کرد به کار آماده‌سازی خواهند پرداخت.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/AP6Q0G


ویدیو مرتبط :
عکس سلفی هوادار با بازیکنان در حین بازی