سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ادعای صراط نیوز: کدام روزنامه‌ بیشترین پول را از دولت روحانی دریافت کرده؟


ادعای صراط نیوز: کدام روزنامه‌ بیشترین پول را از دولت روحانی دریافت کرده؟

صراط/ مدیرمسئول یک روزنامه اقتصادی اصلاح طلب با دریافت حدود یک میلیارد تومان در شش ماه نخست سال 94 بیشترین یارانه را از دولت دریافت کرده است.

به گزارش صراط، با مرور فهرست یارانه مطبوعات منتشر شده در سایت ارشاد، مشاهده می شود روزنامه پرهزینه دنیای اقتصاد که درآمدزایی دارد و به یارانه و کمک دولتی نیازمند نیست، مجموعا با دریافت یک میلیارد یارانه دولتی در صدر جدول حمایت های وزارت ارشاد در شش ماه نخست سال 94 قرار گرفته است.
این روزنامه مبلغ 695 میلیون تومان را بابت یارانه حمایتی 6 ماهه اول سال و مبلغ 66 میلیون تومان را بابت یارانه بیمه 3 ماهه نخست سال دریافت کرده است.

این در حالی است که مدیر مسئول این روزنامه؛ دو نشریه دیگر به نامهای تجارت فردا و فاینشنال تریبون دارد که آنها هم در شش ماهه نخست ارقام بالایی دریافت کرده اند.
"تجارت فردا" در 6 ماه اول سال 94، 100 میلیون تومان یارانه مطبوعات و 30 میلیون تومان هم یارانه بیمه فصل بهار دریافت کرده و روزنامه فاینشنال تریبون هم در همین مدت حدود 40 میلیون تومان یارانه مطبوعات و 50 میلیون تومان هم یارانه بیمه دریافت کرده است.
به عبارتی مدیر این مجموعه، در 6 ماه نخست سال، حدود یک میلیارد تومان از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد یارانه دریافت کرده است؛ این سه روزنامه متعلق به علیرضا بختیاری است که گفته می شود نورچشمی برخی اعضای کابینه و وزارت ارشاد است.


ویدیو مرتبط :
تخریب صراط نیوز علیه دکتر روحانی