فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«قطعه ای از آسمان» در نمایشگاه کتاب دیده شد


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

این ناشر با 45 عنوان کتاب چاپ اول در این دوره از نمایشگاه شرکت کرده که 30 عنوان از این 45 عنوان، از مجموعه «قطعه ای از آسمان» است که در آن به معرفی یادمان ها و مناطق عملیاتی کشور در طول دوران جنگ هشت ساله پرداخته است.

همچنین 3 عنوان کتاب پژوهشی در حوزه ادبیات انقلاب و دفاع مقدس نیز از این ناشر به قلم پژوهشگران از سوی این ناشر منتشر شده که به مخاطبان ارائه می شود. «آشنایی با ادبیات دفاع مقدس» اثر محمد حسین صنعتی یکی از این کتب است. همچنین کتاب «ادبیات دفاع مقدس» اثر محمدرضا سنگری و کتاب «شناخت ادبیات انقلاب اسلامی» به قلم غلامحسین کافی نیز از دیگر آثار پژوهشی این ناشر است.

انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مجموع با 342 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب شرکت کرده و علاقه مندان به تهیه کتب این ناشر می توانند به غرفه این ناشر واقع در سالن 1 راهروی 2 غرفه 36 مراجعه کنند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 ت 25 اردیبهشت از ساعت 10 تا 20 در «شهر آفتاب» پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه کتاب تهران « پربازدیدترین نمایشگاه دنیا» است ؟