سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زمان مسافرگیری در ایستگاههای مترو شهید بهشتی تا قائم (عج) در خط سه افزایش یافت


محسن نایبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روز آخر شهریور که نیمه شمالی خط سوم در ایستگاههای شهید بهشتی تا قائم (عج) افتتاح شد زمان فعالیت این خط از ساعت 10 تا 15 بود.
وی با بیان اینکه با انجام مراحل راه اندازی و تکمیل شدن تجهیزات، گام به گام سرویس دهی در این ایستگاهها افزایش یافت ادامه داد: برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان دو هفته قبل زمان خدمات رسانی به شهروندان تا ساعت 19 افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسافران می توانند از ساعت 5:30 تا 20:30 از خدمات مترو در نیمه شمالی خط سوم استفاده کنند.
وی در خصوص فاصله گذر قطارها در این بخش از مترو تهران نیز گفت: درحال حاضر فاصله گذر قطارها در نیمه شمالی خط سه هر 30 دقیقه یکبار است که در صورت تامین واگن و امکانات مورد نیاز این زمان کاهش می یابد.
نیمه شمالی خط سه بطول 18 کیلومتر است که از ایستگاه شهید بهشتی آغاز می شود و ایستگاه های شهید زین الدین، نوبنیاد و قائم (عج) دیگر ایستگاههای نیمه شمالی خط سه را تشکیل می دهند.
تهرام/7243//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اولین مسافرگیری مترو تبریز