فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



واحد نجف آباد، ایستگاه آخر ممیزی رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد است


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد، علوی فاضل در بازدید از این واحد افزود: در حقیقت این واحد و برخی دیگر از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی رقبای اصلی دانشگاه های دولتی هستند و حتی در بسیاری از موارد از دانشگاه های دولتی پیشی گرفته اند.
وی گفت: این واحد ها جزو افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی هستند که به قطع با زحمات و فعالیت شبانه روزی مدیران دلسوز، تلاش کارکنان و استادان زحمت کش و حمایت بی دریغ خانواده ها به این جایگاه رسیده اند.
وی اظهار کرد: واحد نجف آباد الگوی توسعه پایدار برای تمام واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است.
علوی فاضل با اشاره به بررسی رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی واحد نجف آباد خاطر نشان کرد:همانطور که انتظار می رفت نتیجه ارزیابی رشته های موجود در واحد نجف آباد بسیار خوب بود و تمامی رشته هایی که در آن پذیرش دانشجو صورت گرفته مورد تایید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی افزود: این دانشگاه در گذشته هم نشان داده بود که از نظر امکانات، تجهیزات و فضای آموزشی استانداردهای لازم را دارد و بررسی های کارشناسانه امروز نشان داد که وضعیت واحد نجف آباد از نظر علمی و اعضای هیات علمی هم بسیار مطلوب است.
وی با اشاره به پایان بررسی رشته های تحصیلی موجود در واحد نجف آباد اعلام کرد: با پایان یافتن ممیزی رشته های این واحد کار ممیزی کل رشته های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی پایان یافته است.
او همچنین با اعلام اینکه در طول انجام این بررسی ها مجموعا شش هزار و 500 رشته محل تحصیلات تکمیلی در 31 استان و دو واحد جامع مستقل نجف آباد و علوم و تحقیقات مورد بررسی قرار گرفته است گفت: برای انجام این کار مهم در مجموع سه هزارنفر ساعت کار کارشناسی در مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است.
علوی فاضل، بدست آوردن شاخص هایی نظیر داشتن شرکت های دانش بنیان، وجود امکانات تحقیقاتی و پژوهشی، وجود آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز و پیشرفته، تعداد رشته های کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی، چاپ و میزان ارجاع به مقالات و تعداد اعضای هیات علمی را به عنوان شرایط احراز عنوان جامع مستقل خواند.
وی خاطرنشان کرد: امتیاز جامع مستقل برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی به واحد های نجف آباد و علوم تحقیقات تهران داده شده است و اکنون 31 دانشگاه آزاد اسلامی استان و دو واحد جامع مستقل وجود دارد که برای این دو واحد از نظر ساختار تشکیلاتی همه اختیارات و استقلال عملی که دانشگاه های استان دارند، تعریف شده است.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
غ.ک/7137/6994/ 6022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد