ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقلال بدون دروازه‌بان تمرین کرد/درخواست عجیب عمران‌زاده


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در تعطیلات لیگ برتر امروز از ساعت 15 و به خاطر بارانی بودن زمین چمن شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را در سالن وزنه کمپ تیم‌های ملی پیگیری کرد.

*قبل از آغاز تمرین بازیکنان در مقابل در ورودی عکس دسته‌جمعی گرفتند. در این بین حنیف عمران‌زاده همراه با جابر انصاری و پروپیچ زودتر از سایرین خود را به کمپ رسانده بودند و عنایتی و رمضانی نیز در لحظات آخر به تمرین امروز استقلال اضافه شدند.

*در ابتدای تمرین ناهماهنگی‌هایی برای حضور خبرنگاران وجود داشت که با هماهنگی حنیفی رئیس حراست اداره فوتبال این مشکل برطرف شد.

*قبل از آغاز رسمی تمرین خرسندنیا به همراه پروپیچ و از سوی دیگر شهباززاده، فخرالدینی، عمران‌زاده، حاج‌محمدی،‌برزای و کریمی با هم در یک گروه به بازی هدتوگل مشغول بودند که در این بین تقلب‌های عمران‌زاده که باعث انتقاد همبازیانش شده بود در نوع خود جالب توجه بود. از سوی دیگر ترابپور و قربانعلی‌پور به بازی پاسکاری خرسندنیا و پروپیچ اضافه شده و در بازی آنها نیز تقلب شکل گرفت که مربی دروازه‌بان‌های استقلال به شوخی می‌گفت برای کلمه تقلب باید به انگلیسی چه واژه‌ای انتخاب کنیم تا پروپیچ متوجه شود.

*قبل از آغاز تمرین جابر انصاری دقایقی را با پزشک استقلال کار کرد و از سوی دیگر صالح با مظلومی و ستوده جلسه‌ای را برگزار کردند.

*قبل از آغاز رسمی تمرین چند نفر از بازیکنان به تمرین وزنه زدن مشغول شدند و بازیکنان امید نیز با هم پاسکاری می‌کردند.بازیکنان امید استقلال به دلیل بازی که روز گذشته داشتند زودتر از بقیه تمرین را ترک کردند.

*چند نفر از دوستان و همشهریان دین‌محمدی در تمرین حاضر شده و با مربی استقلال خوش و بش کردند.

*در تمرین امروز مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو غایب بودند که البته این دو با هماهنگی در تمرین حاضر نشدند.رحمتی البته در کلینیک حاضر شده بود.

*از ساعت 15 و 20 دقیقه مظلومی بازیکنان را جمع کردند و حدود 10 دقیقه‌ای برای آنها صحبت کرد.

*پدر وحید طالب‌لو که مسئول سالن وزنه کمپ تیم ملی است با حضور در تمرین استقلال مورد استقبال بازیکنان این تیم قرار گرفت.

*در ابتدای تمرین میلاد فخرالدینی متوجه شد که لاستیک خودرویش پنچر شده و همین موضوع باعث شد تا حین صحبت‌های مظلومی با بازیکنان حواس میلاد معطوف به بیرون باشد.

*در تمرین امروز علاوه بر رحمتی و طالب‌لو مگویان و کرار نیز حضور نداشتند و از میان مربیان نیز فرزاد مجیدی و محمد نوازی نیز غایب بودند. همچنین ملی‌پوشان بزرگسال و امید استقلال نیز در تمرین امروز حضور نداشتند.

*از ساعت 15 و 30 دقیقه بازیکنان زیر نظر قربانعلی پور به گرم‌ کردن، کارهای کششی و استقامتی، کار با توپ و زدن روپایی پرداختند که در این تمرینات آرش برهانی به خاطر سرماخوردگی حضور نداشت. این بازیکن در ابتدا به کار با وزنه پرداخت. او زودتر از سایرین به همراه مجید حسینی بازیکن جوان استقلال تمرین را ترک کرد.

*محسن خدایی مدیر اجرایی استقلال نیز در تمرین امروز حضور داشت.

*حنیف عمران‌زاده که امروز کمی بیحال به نظر می‌رسید در درخواستی عجیب از پزشک استقلال خواست تا ببیند چه کسی در سالن سیگار می‌کشد تا او را بیرون کند.

*از بین مربیان دین‌محمدی، صالح و ترابپور حضور داشتند که پس از پایان کارهای استقامتی و بدنی بازیکنان ابتدا به صحبت‌های صالح گوش داده و کارهای تاکتیکی را آغاز کردند.

*در حین تمرینات یک و دو و پاسکاری شوخی‌های فخرالدینی با خرسندنیا جالب توجه بود.

*پس از آغاز کار با توپ و تاکتیکی که زیر نظر صالح و دین محمدی برگزار شد بازیکنان امید و نجفی دروازه‌بان سوم استقلال از جمع بازیکنان جدا شدند. در این بین مظلومی که در کنار زمین نشسته بود کاملا نظاره‌گر تمرینات بود.

*در ادامه بازیکنان دو تیم به دو گروه نارنجی و سبز تقسیم شده و در دو گروه به پاسکاری دو ضرب مشغول شدند که در این میان صالح اصرار داشت تا بازیکنان کار را به جناحین برده و از این فضا نیز استفاده کنند.

همچنین در ادامه به دلیل نبودن رحمتی و طالب لو در حین تمرین فوتبال حسین ترابپور در یک گل و نجفی در سمت دیگر درون دروازه قرار گرفتند.

* همچنین بدل کریس رونالدو که در ورزشگا ههای مختلف حاضر می شود امروز در محل تمرین آبی پوشان حاضر شده بود.

*در این بین از ساعت 16 با قطع تمرینات کار با توپ یک بار دیگر کارهای بدنی انجام شد و پس از 5 دقیقه دوباره کار با توپ آغاز شد.

* تمرین فردای استقلال نیز ساعت ۱۲:۳۰  در زمین شماره دو آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

 


ویدیو مرتبط :
گل زیبای حنیف عمران زاده در تمرین استقلال