سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تجهیز بودن 95 درصد مدارس شهرستان‌های استان تهران به سیستم گرمایشی متمرکز


علیرضا کمرئی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت توزیع شیر در مدارس تابع این اداره کل، اظهار داشت: با چندین شرکت تولید کننده شیر مذاکرات داشته‌ایم و بر مبنای قیمت مصوب شده و نیز نزدیکی با شهرستان‌های هدف با برخی از شرکت‌ها قرارداد منعقد شده و  طبق برنامه ریزی، 70 نوبت شیر رایگان به دانش‌آموزان اهدا خواهد شد.

وی از مجهز بودن 95 درصد مدارس شهرستان‌‌های استان تهران به سیستم گرمایشی متمرکز خبر داد و افزود: بیشترین مشکل در این زمینه در خصوص مدارس تازه تاسیس شهرستان پرند است که فاقد وسایل گرمایشی هستند که در حال تجهیز و متمرکز کردن وسایل گرمایشی این مدارس نیز هستیم.

کمرئی در بخشی دیگر از سخنان خود موضوع تدریس مدیران و معاونان در کلاس را مورد اشاره قرار داد و گفت: تدریس مدیران و معاونان در کلاس‌ها موضوعی قانونی است و در این راستا امسال به علت نیاز و ضرورتی که به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌های نیروی انسانی وجود دارد، بهره‌گیری از خدمات آموزشی مدیران و معاونان در دستور کار قرار گرفته است و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/  

http://fna.ir/G4ICR7


ویدیو مرتبط :
بازدید از سیستم گرمایشی مدارس