فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فیلم مستند تاریخچه اموزش وپروررش دلوار بوشهر ساخته شد


كریم موسوی روز یكشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به تولید فیلم مستند تاریخچه آموزش وپرورش در منطقه دلوار افزود: این مستند به سفارش اداره آموزش وپرورش این منطقه و به تهیه كنندگی انجمن فیلم وعكس فرهنگسرای خورموج تولید شد.
كارگردان این مستند افزود: نویسنده ومشاور كارگردان دراین مستند حمید زارعی، تصویربردار هوایی سید اهورا موسوی، گوینده ابراهیم شاكری مطلق ، هماهنگی تولید سمیه شیركانی، حمل ونقل عبدالحسن شاكر و علی شادمهر به عنوان دستیار در این فیلم مرا یاری كردند.
وی ادامه داد: فیلم تركیبی از نریشن و گفت وگوست تا برای مخاطب جذاب تر باشد و در تصاویر هوایی از هلی شات استفاده شده و با معرفی و مقدمه ای از تاریخ واقلیم منطقه دلوار آموزش وپرورش منطقه معرفی می شود.
موسوی تصریح كرد: زمان این مستند نزدیك به 16 دقیقه بوده و امیدوارم هدیه خوبی برای فرهنگیان زحمت كش دلوار در هفته بزرگداشت مقام معلم بوده باشد.
رییس آموزش وپرورش منطقه دلوار نیز گفت: این مستند اولین فیلمی است كه سابقه آموزش و پرورش را در منطقه دلوار بررسی می كند و حتی اطلاعات جدیدی نیز به مخاطب می دهد.
حسین زارعی افزود: این فیلم شب گذشته در همایش فرهنگیان دلوار با حضور مسئولان و فرهنگیان و دكتر حمیدی اكران شد و سند ارزشمندی برای آموزش وپرورش دلوار خواهد بود.
وی اضافه كرد: هرچند اولین مدرسه در منطقه در سال 1319 در بوالخیر گشایش یافت ولی از آن جا كه پس از مدتی این مدرسه تعطیل شد در منابع مكتوب و حتی كتاب آموزش وپرورش دلوار نیز به آن اشاره نشده كه دراین فیلم به آن پرداخته شده و با غلامرضا خلیلی از معلمان پیشكسوت روستا كه شاهد گشایش این مدرسه بوده نیز گفت و گو شده است.
7206/1656

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تاریخچه نیروگاه اتمی بوشهر