فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کانون جوانه های کاشان رتبه اول استان اصفهان را به دست آورد


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا خرمی مشکانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: کانون جوانه های آموزش و پرورش کاشان برای سومین سال متوالی در سنجش و ارزیابی فعالیت 84 کانون فعال در استان اصفهان موفق به کسب رتبه کانون برگزیده شده است.
به گفته وی کانونهای فضیلت و قرآن نجف آباد، اندیشه اسلامی ناحیه 5 اصفهان، عترت ناحیه 2 اصفهان، امام خمینی ناحیه 3 اصفهان و شهدای گز در رتبه های بعد صاحب عنوان شدند.
وی تاکید کرد: برگزاری محافل علمی و ادبی، برپایی نمایشگاه و ایستگاه های فرهنگی و هنری، میزان مشارکت و جذب دانش آموزان، فعالیت در فضای مجازی و انتشار نشریه از جمله شاخص های ارزیابی کانون بوده است.
خرمی تصریح کرد: سرلوحه فعالیت کانونهای فرهنگی و تربیتی، تقویت هویت دینی و ملی دانش آموزان در قالب فعالیت های پرورشی و آموزشی است به طوری که بیش از 50 هزار نفر از دانش آموزان در برنامه های کانون جوانه ها شرکت کردند.
خرمی گفت: فراهم کردن زمینه حضور فعال دانش آموزان در برنامه ها، موجب رشد و شکوفایی استعدادها و غنی سازی اوقات فراغت آنها در محیطی امن شده و آنها را با مهارت های زندگی نیز آشنا می کند.
3009/6021

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جمع مسئولان شورای هیئت ها و کانون مداحان استان اصفهان