نتیجه آزمایش سپر دفاع موشکی رژیم صهیونیستی در هاله ای از ابهام


به گزارش خبرگزاری رسمی یمن سبا،در عملیات ویژه ارتش وکمیته های مردمی 8 نظامی عربستانی وسودانی کشته و13 تن دیگر زخمی شدند.
این منبع افزود: عملیات ارتش ونیروهای مردمی یمن به کمک اهالی تعز برای مقابله با متجاوزان ومزدوران عربستانی تا پاکسازی کامل شهرهای مرزی این کشور از وجود آنها همچنان ادامه دارد.
ارتش وکمیته های مردمی همچنین روز گذشته حمله نظامیان متجاوز عربستان را از سه محور به سمت منطقه المخدره در جدعان استان مارب را دفع کردند.
یک مقام نظامی یمن در استان مارب افزود: ارتش ونیروهای مردمی ضمن دفع حمله متجاوزان عربستانی توانستند، شش خودروی نظامی عربستان را منهدم و12 نظامی مزدور عربستان را به قتل برسانند.
عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا«عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی وفراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابی های یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
بر اثر این حملات، تاکنون دهها هزار یمنی از جمله زنان و کودکان شهید و یا زخمی شده و میلیون ها نفر نیز آواره و 80 درصد تاسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.
خاورم**1453 **1590

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سپر دفاع موشکی بالستیک (BMD)