ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم كبدی مردان هند قهرمان جوانان آسیا شد


به گزارش ایرنا، در چهارمین و آخرین روز از چهارمین دوره مسابقه های كبدی جوانان آسیا دیدار فینال این دوره از رقابتها، مسابقات بخش مردان عصر امروز شنبه با رویارویی دو تیم مدعی هند و ایران در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.
در این دیدار حساس كبدی كاران ایران كه پیش از این در مرحله مقدماتی نیز از این حریف قدرتمند آسیایی خود شكست خورده بودند، نتوانستند توانایی های بالفعل و بالقوه خود را به نمایش بگذارند.
ست نخست این دیدار با برتری 26 بر 11 به نفع تیم ملی هند به پایان رسید و دو تیم برای كسب آمادگی بیشتر و ادامه هر چه بهتر این مسابقه به كنار مربیان خود رفتند.
تلاش بازیكنان تیم ملی ایران در ست دوم این دیدار نیز به جایی نرسید و شاگردان حمید شرایین پس از 40 دقیقه تلاش با نتیجه 58 بر 28 مقابل تیم ملی هند مغلوب شدند تا حسرت كسب مقام قهرمانی همچنان برای ایران باقی بماند.
اما اعضای تیم ملی بانوان ایران در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه موفق شدند با پیروزی مقابل بانوان هند مقام قهرمانی را كسب كنند.
تیم های مردان و زنان عراق و سریلانكا نیز مقام سوم مشترك را از آن خود كردند.
چهارمین دوره مسابقات قهرمانی كبدی جوانان مردان و زنان آسیا با حضور شش كشور آسیایی در قالب پنج تیم مردان و شش تیم بانوان طی روزهای 25 تا 28 فروردین ماه در ارومیه برگزار شد.
در مراسم اهدا مدال و كاپ قهرمانی این مسابقه ها رباب شهریان معاون وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا مقصودلو نایب رئیس و محمد سرور دبیر كل كنفدراسیون آسیا، روحبخش شیوایی نایب رئیس فدراسیون كبدی حضور داشتند.
پنج تیم مردان از كشورهای ایران، هندوستان، سریلانكا، عراق و تركمنستان و شش تیم بانوان از كشورهای پاكستان، افغانستان، ایران، هندوستان، سریلانكا و عراق رقابتهای خود را از صبح روز چهارشنبه به صورت همزمان و جداگانه در دو سالن شش هزار نفری غدیر و سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار كردند.
7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقه تیم ملی والیبال جوانان ایران و تیم جوانان هند