ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عملکرد موفق مادرید زیدان در دقایق پایانی


عملکرد موفق مادرید زیدان در دقایق پایانیایسنا/ ر‌ئال‌ ماد‌رید با هدایت زین الدین زیدان در دقایق پایانی بازی امتیازهای زیادی کسب کرده است.
تاثیر زیدان روانشناسانه نبوده است،‌ بلکه از لحاظ جسمانی نیز شرایط تغییر یافته است. اولین تصمیم او پس از برکناری رافائل بنیتس انجام یک نیم فصل کوچک پس از تعطیلات سال نو بود. اکنون تاثیر آن را می‌بیند. ر‌ئال‌ ماد‌رید از حریفان خود در شرایط فیزیکی بهتری است و آمار این موضوع را نشان می‌دهد. این تیم 10 امتیاز در 10 دقیقه پایانی بازی‌ها کسب کرده است و در این مدت تنها سه گل از تیم‌های لاس پالاماس، اتلتیک بیلبائو و ختافه دریافت کرد و هیچ امتیازی از دست نداد.
در دقایق پایانی پنج بازی، مادرید تساوی را به برد تبدیل کرده است. تا دقیقه 80 مادرید با تساوی تنها یک امتیاز کسب می‌کرده است، اما با گل‌هایی که پس از این زمان به ثمر رساند دو امتیاز دیگر به آنان افزود. آخرین بار در بازی شنبه برابر رئال سوسیداد اتفاق افتاد. پیش از آن در هفتم فوریه دو بر یک گرانادا را مغلوب کرد و 13 مارس با نتیجه‌ مشابه لاس پالاماس را شکست داد.
در ال کلاسیکو هفتم آوریل نیز در دقایق پایانی پیروز شد. رایو وایکانو نیز در دقایق پایانی پیروزی دو بر صفر را در نهایت با شکست سه بر دو عوض کرد.
علاوه بر این مادرید زیدان پس از دقیقه 80 گلزنی کرد، اما تاثیری در نتیجه‌ نداشته است و تنها فاصله را با حریفان زیاد کرده است. کریم بنزما در پیروزی پنج بر صفر برابر دیپورتیوو لاکرونیا دقیقه 90 گلزنی کرد. در دو پیروزی شش بر صفر برابر اسپانیول، کریستیانو رونالدو در دقایق 82 و 86 دروازه حریف را باز کرد.
مهاجم پرتغالی برابر اتلتیک در این دقایق نیز گلزنی کرد. ایسکو نیز در حرکت‌های اضافی دروازه لوانته را باز کرد. گل دقیقه 86 مادرید برابر سویا در پیروزی چهار بر صفر توسط خسه به ثمر رسید. خامس رودریگس در دقیقه 88 دروازه ختافه را در پیروزی پنج بر یک باز کرد. رونالدو نیز در وقت‌های اضافه در این بازی گلزنی کرد.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
عملکرد زیدان در بازی با بارسلونا _ رئال مادرید 4-2 بارسلونا