سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترویج فرهنگ صیانت از حقوق شهروندی نیازمند همراهی رسانه هاست


محمد حسینی روز شنبه در سومین نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی خراسان جنوبی بر دفاع از حق مردم در همه شرایط تاکید کرد و اظهار کرد: تسهیل در خدمات دهی به مردم در بخش های مختلف از مصادق رعایت حقوق شهروندی است.
وی ادامه داد: موازی کاری در بخش های محتلف یکی از مشکلات است که باید مسئولان جامعه تلاش کنند بر جلوگیری از آن، مجوزهای فعالیت از یک مجموعه و سازمان صادر شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بر داشتن وحدت نظر متولیان امر صیانت از حقوق شهروندی تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد اقدامات و فعالیت ها در این حوزه با هماهنگی، هدفمند و برنامه منسجم تری پیگیری شود.
حسینی اظهار کرد: ساماندهی ویترین ها و مانکن های فروشگاه ها در طرح صیانت از حقوق شهروندی مورد توجه قرار گرفته است که با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیگیری خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی افزود: رعایت حقوق شهروندی در بخش هایی که مراجعه کنندگان زیادی دارند باید در اولویت قرار گیرد.
حسینی با اشاره به دستورالعمل وزارت کشور پیرامون ساماندهی فعالیت دفاتر بخش خصوصی تحت نظارت دستگاه های دولتی، گفت: مسئولیت عفاف و حجاب در این دفاتر بر عهده دستگاهی دولتی است که از آن مجوز فعالیت می گیرند در این راستا هر دستگاه باید فهرستی در دو موضوع رعایت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف تهیه کند.
مرتضی یزدان شناس، رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه هر هفته ستادی متشکل از بسیج اصناف، اماکن و اصناف از مغازه های سطح شهر بازرسی می کنند، افزود: ورود مانکن به شهر آزاد است اما اگر بتوانم کارگاه تولید مانکن داشته یا مانکن های وارده به استان را ساماندهی کنیم هزینه های بعدی قطعا کاهش می یابد.
6054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جلسه صیانت از حقوق شهروندی در استانداری استان مرکزی