ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حضور مهرداد اولادی در ملوان قطعی شد


حضور مهرداد اولادی در ملوان قطعی شدایرنا/ عضو هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی از حضور مهرداد اولادی در این تیم خبر داد.
محمدرضا بدیعی فر با اشاره به تائید نشدن مهاجم کروات از سوی کادرفنی اظهار کرد: مطابق فیلم های موجود بازی های این بازیکن، وی درسال های 2014 و 2015موفق به گلزنی نشده بود.
وی با اشاره به اینکه مهرداد اولادی در تمرینات ملوانان شرکت خواهد کرد، افزود: پیشکسوتان و افراد با تجربه تیم اصرار دارند که با جذب اولادی مشکل ملوانان در خط حمله مرتفع خواهد شد.
بدیعی فر تاکید کرد: اولادی به مدت یک هفته زیر نظر کمیته فنی تمرین کرده و درصورت جلب رضایت این کمیته به جمع ثابت بازیکنان ملوان اضافه خواهد شد.
تیم ملوان بندرانزلی که در فصل نقل و انتقالات نیم فصل نتوانسته بود بازیکن تاثیرگذاری جذب کند به دلیل پایان زمان نقل و انتقالات فقط مجاز به جذب بازیکن آزاد است.
مهرداد اولادی متولد قائمشهر بوده و در تیم های ملوان بندرانزلی، پرسپولیس، استقلال تهران، نفت تهران و الشباب امارات سابقه بازی دارد.
ملوانان روز شنبه 24بهمن ماه از هفته بیستم لیگ برتر در تبریز به مصاف گسترش فولاد این شهر می روند.

اخبار داغ و جذاب ورزشی در "کانال ورزش"

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
داش مهرداد اولادی