ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بانوی‌پیر به دنبال مهاجم جوان بیلبائو


به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه‌ی آس اسپانیا اعلام کرد که باشگاه یوونتوس به دنبال به خدمت گرفتن ایناکی ویلیامز وینگر مهاجم جوان اتلتیک بیلبائو است.

قرارداد ویلیامز با اتلتیک بیلبائو در تابستان 2017 به پایان می‌رسد. در صورت جدایی این بازیکن پیش از موعد باید باشگاه مقصد 20 میلیون یورو بپردازد.

آس در این باره نوشت: ویلیامز به شدت مورد علاقه سران باشگاه یوونتوس قرار گرفته است و آنها در حال برنامه‌ریزی برای خرید این بازیکن در تابستان آینده هستند. باشگاه اورتون انگلیس هم خواهان این بازیکن جوان است که بیانکونری برای به خدمت گرفتن این بازیکن با این باشگاه رقابت کند.

ویلیامز 21 ساله که محصول آکادمی باشگاه اتلتیک بیلبائو است در پیروزی 2 بر یک این تیم در مقابل اسپانیول در هفته گذشته گل زیبایی را به ثمر رساند. وینگر جوان در تمام رقابت ها در 35 دیداری که برای تیمش به میدان رفته 9 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
مهاجم سابق بانوی پیر،یوونتوس راازصدربه پایین کشید