سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی Fulscrn؛ ابزاری برای اجرای کلیه اپلیکیشن های اندروید در حالت تمام صفحه


معرفی Fulscrn؛ ابزاری برای اجرای کلیه اپلیکیشن های اندروید در حالت تمام صفحه

یکی از محدودیت های سیستم عامل اندروید در اجرای بعضی اپلیکیشن ها، ثابت بودن نوار ابزار در بالای صفحه است. وقتی می خواهید کتابی بخوانید، یا از صفحه یک بازی اسکرین شات بگیرید، کادر ثابت نوار ابزار اندروید با نوتیفیکیشن هایش می تواند عامل بسیار مزاحمی برای کارتان باشد، از این رو وجود ابزاری برای ناپدید کردن این نوار از صفحه ضرورت پیدا می کند.

اپ Fulscrn برای همین منظور طراحی شده. با نصب این اپ، ویجت مخصوصش در نوار ابزار اندروید پدیدار می شود. از آن پس هر موقع که نخواهید نوار ابزار را در کادرتان ببینید، کافیست به این ویجت مراجعه کرده و روی آیکن مربع در آن اشاره کنید تا صفحه ای کامل و بدون حاشیه در اختیار داشته باشید.

بعضی اپلیکیشن ها و بازی ها طوری برنامه نویسی شده اند که حاشیه کادر (شامل نوار ابزار و دکمه های دیجیتالی پایین صفحه) را هم به نمایش بگذارند. اگر احساس می کنید که این حاشیه ها حواستان را از کاری که مشغولش هستید پرت می کنند، با یک اشاره کوچک بر ویجت Fulscrn می توانید از شرشان خلاص شوید.

قابلیت بسیار عالی دیگر این اپ، اولویت بندی اعلان هاست. اگر مشغول کار مهم و نیازمند تمرکزی هستید، و نمی خواهید که با وجود تمام صفحه بودن، نوتیفیکیشنی با صدایش مزاحمتان شود، در تنظیمات Fulscrn می توانید اولویت نمایش آنها را در پایین ترین حد (Low) قرار دهید. البته کلیه اعلان ها پس از خارج شدن از حالت تمام صفحه قابل مشاهده خواهند بود.

این اپلیکیشن بسیار کاربردی را می توانید با حجمی کمتر از 2 مگابایت و به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

Fulscrn Free Fulscrn Free قیمت : رایگان سازنده : GuoPing He سیستم عامل : اندروید حجم : 1.3 مگابایت

برچسب‌ها:Fulscrn Freeاجرای اپلیکیشن ها به صورت تمام صفحهاندرویددانلود اپلیکیشن Fulscrnدانلود اپلیکیشن اندرویدفول اسکرین

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
معرفی برنامه قفل صفحه اندروید - شخصی سازی صفحه لاک اسکرین – Next Lock Screen