سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی بازی/ جیسون استاتهام به جنگ تروریست ها می رود


معرفی بازی/ جیسون استاتهام به جنگ تروریست ها می رود

آی بایت/ شما به احتمال زیاد بازی جیسون استاتهام را تا به حال در بسیاری از فیلم ها دیده اید. وی یکی از بزرگان هالیوود محسوب می شود. از فیلم های مشهور این بازیگر می توان به احمق ها، انتقال دهنده ها، سریع و خشن ۷ و … اشاره کرد. در اکثر این فیلم ها وی نقش یک مامور باهوش را ایفا می کند که درگیر یک ماجرا می شود و وی باید از به وجود آمدن خطرات و مشکلات بزرگتری برای مردم اطراف و یا در وسعت بیشتر یعنی جهان جلوگیری کند.

شاید کسانی که فیلم های این بازیگر بزرگ را دیده اند مایل باشند که در نقش وی دنیا را نجات دهند. بازی ای با نام SNIPER X WITH JASON STATHAM می تواند آرزوی اینگونه افراد را به واقعیت مبدل کند. در این بازی شما در نقش استاتهام خواهید بود و وظیفه شما نابود کردن دشمنان و تروریست ها می باشد چرا که افراد نظامی قادر به انجام این کار نمی باشند و شما به عنوان یک نیروی خبره و آموزش دیده این وظیفه را بر عهده دارید.

یکی از ویژگی هایی که می توان آن را منحصر به فرد گفت حجم کم بازی در مقابل کیفیت خوب آن است چرا که این بازی از گرافیک خوبی برخوردار بوده و شما مطمئنا از آن لذت خواهید برد.

در این برنامه شما خواهید توانست که سلاح های خود را به روزرسانی و همچنین ارتقاء دهید. همچنین در این بازی اگر شما بتوانید با دقت هدف ها را از بین ببرید برنامه جوایزی را برای شما در نظر خواهد گرفت.

ویژگی های کلی برنامه:
بیش از ۱۰۰ ماموریت مختلف
امکان به روز رسانی سلاح ها
امکان تغییر سلاح در طی بازی
انیمیشن با کیفیت برنامه


ویدیو مرتبط :
جنگ بین جیسون استاتهام و راک عجب چیزیه حتما ببینید