علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بازی با استرالیا محک جدی برای ما بود/ می توانستیم پیروز شویم


به گزارش خبرنگار مهر، میلاد کمندانی پس از بازگشت تیم المپیک ایران از اردوی امارات گفت: اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و تقریبا به آمادگی کامل رسیدیم. ما در این اردو یک بازی دوستانه را نیز برگزار کریم که خیلی برای ما مفید بود.

وی در رابطه با دیدار تدارکاتی با استرالیا  و تساوی در این مسابقه افزود: استرالیا یک تیم خوب و حریف عالی بود. با این وجود ما موقعیت های خیلی زیادی را به دروازه حریف خلق کردیم که حتی می توانستیم پیروز شویم اما این بازی در نهایت با تساوی خاتمه یافت. در مجموع تقابل با استرالیا یک محک جدی برای ما بود.

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با بازیهای نهایی رقابت های مقدماتی المپیک تصریح کرد: این مسابقات حساسیت خاص خودش را دارد البته اگر تیم ما این روند مثبتی را که دارد حفظ می کند می تواند در آن مسابقات هم خوب عمل کند.


ویدیو مرتبط :
کنکور رو جدی نگیر ، هدفت رو جدی بگیرید تا پیروز باشی