سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بمباران پايگاه نظامي عربستان در جيزان توسط نيروهاي مردمي يمن


بمباران پايگاه نظامي عربستان در جيزان توسط نيروهاي مردمي يمن

ايرنا/ واحد توپخانه ارتش و کميته هاي مردمي يمن، يک پايگاه نظامي عربستان سعودي واقع در پشت روستاي المعنق در جيزان در جنوب عربستان را قرار داد که در اثر آن شماري از سربازان سعودي کشته و زخمي شدند.

به گزارش پايگاه اينترنتي يمني پرس، نيروهاي يمني همچنين با موشک هاي کاتيوشا و گلوله هاي توپ مراکز تجمع مزدوران سعودي در منطقه الکرفل در استان مأرب يمن را به شدت درهم کوبيدند.

از سوي ديگر واحد موشکي ارتش و کميته هاي مردمي يمن نيز با چند موشک پايگاه نظامي خباش در منطقه نجران را بطور مستقيم هدف قرار داد و شعله هاي آتش از محل اصابت موشکها مشاهده شد.

در اين حمله تعدادي از جنگ افزارهاي تروريست ها و عناصر وابسته به رژيم سعودي منهدم شد و شماري از آنها کشته و يا مجروح شدند.

عربستان و 9 کشور عربي ديگر از جمله کشورهاي شوراي همکاري خليج فارس به جز عمان و با همراهي آمريکا از ششم فروردين 94 حملات هوايي و دريايي عليه يمن را آغاز کردند و تاکنون بيشتر تاسيسات زيربنايي، خدماتي، بيمارستان ها و مدارس و حتي منازل مردم اين کشور را بمباران کرده اند که بر اثر آن نزديک به پنج هزار يمني از جمله صدها زن و کودک به قتل رسيده اند.
عربستان با حمله به فقيرترين کشور عربي منطقه مي خواهد عبدربه منصور هادي رئيس جمهوري فراري و مستعفي را به حاکميت بازگرداند و از قدرت گرفتن جنبش مردمي انصارالله که امنيت شهرهاي يمن را تامين مي کنند، جلوگيري کند.
به عقيده بسياري از کارشناسان، جنايات عربستان در يمن نسخه ديگري از رويکرد و رفتار رژيم صهيونيستي در غزه است.
ارتش و نيروهاي مردمي يمن که از فروردين ماه تاکنون مقابل تجاوز کشورهاي عربي به رهبري عربستان مقاومت کرده و بيشتر شهرها را در اختيار خود دارند، در جبهه ديگري با گروه هاي تروريستي القاعده و داعش که مورد حمايت مالي و تسليحاتي عربستان هستند، مي جنگند.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد


ویدیو مرتبط :
چرا عربستان کودکان یمنی را بمباران می کند؟