سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آپدیت اندروید 5.1 برای Xperia M5 ارایه شد


آپدیت اندروید 5.1 برای Xperia M5 ارایه شدترنجی/ در حالی که سونی 6 محصول جدید خود را با اندروید 5.0 یا همان لالی پاپ روانه بازار کرد و قول به روزرسانی مستقیم به اندروید مارشمالو یا همان نسخه 6 اندروید را داده بود، اما در ادامه به روزرسانی به اندروید 5.1 اکسپریا سی 5 آلترا و اکسپریا سی 4 که شامل همان 6 دستگاه ذکر شده می باشند، اکسپریا ام ۵ (Xperia M5) هم قرار است به اندروید 5.1 به روزرسانی شود و ارایه اندروید ۶ برای آن به تاخیر افتاده است. در ادامه با ما همراه باشید.

حجم این به روزرسانی برابر 596.4 مگابایت است که با شماره ساخت 30.1.A.1.33 را برای مدل های تک سیم کارت E5603, E5653, E5606 و شماره ساخت 30.1.B.1.33 را برای مدل های دو سیم E5633, E5663, E5643 ارایه شده است. این به روزرسانی به صورت OTA بوده و هم اکنون به جز مدل E5643 می توانند این به روزرسانی را دریافت کنند.

شاید بپرسید این به روزرسانی چه مزایایی خواهد داشت که باید بگوییم در گفته کاربرانی که آن را تجربه کرده اند، مدیریت رم بهتر آمده است. به جز این دو مورد مشخص در متن به روزرسانی آمده است که شامل پیشرفت در زمینه کنترل صدا و حالت سکوت و توانایی ثبت عکس با استفاده از ساعت هوشمند SmartWatch 3 سونی می شود.

اگر این به روزرسانی را روی اکسپریا ام ۵ خود دریافت کردید حتما با ما و دوستان خود تجربه کاربری‌تان را از آن در میان بگذارید.


منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
آموزش آپدیت گوشی های Xperia به اندروید 4