ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گریزمان شایعه جدایی‌اش از اتلتیکومادرید را تکذیب کرد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتوان گریزمان که با بازی‌های خوبش نام خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر اروپا بر سر زبان‌ها انداخته است، پس از اینکه در سال 2014 با قراردادی 30 میلیون یورویی از رئال سوسیه‌داد به جمع روخی‌بلانکو پیوسته در 72 بازی از رقابت‌های مختلف 36 گل به ثمر رسانده است.

روی فرم بودن این مهاجم 24 ساله باعث شده تا چند باشگاه‌ بزرگ اروپایی از جمله چلسی خواهان به خدمت گرفتن وی شوند، ولی او که با اتلتیکو تا سال 2020 قرارداد دارد، می‌گوید در مادرید خوشحال است.

گریزمان در پاسخ به شایعات مطرح شده در مورد انتقال وی به لیگ برتر گفت: نیازی نمی‌بینم که نه در لوشامپیونه و نه در لیگ برتر و یا سری A بازی کنم. من در اسپانیا خوشحال هستم. زندگی در مادرید و بازی کردن در اتلتیکو را دوست دارم.

وی همچنین در خصوص بازی امشب (سه‌شنبه) روخی‌بلانکو مقابل بنفیکای پرتغال در گروه C لیگ قهرمانان اروپا که جدالی برای صدرنشینی است، اظهار داشت: ما به دنبال پیروزی در هر بازی‌‎مان هستیم و مقابل بنفیکا هم برای برد بازی خواهیم کرد. بازی رفت در مادرید خیلی دشوار بود. بنفیکا بازیکنان بزرگی در خط حمله دارد که می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز بشوند. به هر حال ما باید سخت تلاش کنیم تا به عنوان صدرنشین گروه‌مان راهی مرحله یک هشتم نهایی شویم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تکذیب شایعه ریزش سقف در مکه