ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسابقات دوی صحرانوردی بانوان آذربایجان غربی با قهرمانی ارومیه پایان یافت


به گزارش ایرنا، این مسابقات عصر جمعه با حضور 45 دونده از شهرستان های ارومیه، بوکان، تکاب، پیرانشهر، میاندوآب، مهاباد و شاهین دژ در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.
در پایان این رقابت ها تیم ارومیه با 27 امتیاز منفی به مقام قهرمانی دست یافت، تیم مهاباد با 54 امتیاز منفی نایب قهرمان شد و تیم بوکان با 68 امتیاز منفی در جایگاه سوم قرار گرفت.
در رده سنی جوانان به مسافت 6000 متر سنا مام عزیزی از شهرستان پیرانشهر با زمان 28 دقیقه و 52 ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت، زهرا نوروزی از تکاب با زمان 29 دقیقه و20 ثانیه به نایب قهرمانی رسید و لعیا فرجی از ارومیه با زمان 29 دقیقه و 31 ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.
در رده سنی بزرگسالان به مسافت 8000 متر نیز زهرا زاده حسین از ارومیه با زمان 37 دقیقه و 33 ثانیه به مقام قهرمانی رسید، اسماء یادگارلو از ارومیه با زمان 38 دقیقه و 52 ثانیه دوم شد و نرگس فرهمندی از ارومیه با زمان 39 دقیقه و 16 ثانیه در رتبه سوم قرار گرفت.
نفرات برتر با توجه به رکورد های کسب شده و نظر کمیته فنی به مسابقات دوی صحرانوردی بانوان کشور اعزام می شوند.
7126/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
mini MBA ارومیه آذربایجان غربی