سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زیر پا گذاشتن کامل دنیای The Witcher 3 با ماد جدید این بازی


زیر پا گذاشتن کامل دنیای The Witcher 3 با ماد جدید این بازیمجله سخت افزار/ تجربه کنندگان بازی The Wither 3 : Wild Hunt طی ماه های اخیر و در قالب مراحل پر شمار این بازی موفق به قدم گذاشتن در دنیایی بسیار وسیع و پر هیجان شدند و توانستند با سرک کشیدن به مناطق پر رمز و راز موجود در دنیای The Wither 3 : Wild Hunt تجربه ای بسیار جالب و سرگرم کننده را از سر بگذرانند. تجربه ای که البته تنها به نسخه ی Wild Hunt محدود نشد و در قالب بسته ی تکمیلی Hearts of Stone نیز ادامه یافت. اگر چه در طول تجربه ی بازی The Wither 3 : Wild Hunt علاقمندان این اثر توانستند در قامت قهرمان داستان یا همان گرالت به سرزمین های گوناگونی در این بازی سرک بکشند ، اما در عین حال تعدادی از نقاط موجود در نقشه ی بازی The Wither 3 : Wild Hunt همچنان غیر قابل دسترس به نظر می رسند و جز در قالب برخی مراحل داستانی این بازی دستیابی به آن ها امکان پذیر نیست. اما همیشه برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد.

به نظر می رسد دوای درد آن دسته از گیمر هایی که در عطش جستجو کردن نقاط ناشناخته ی موجود در نقشه ی بازی The Wither 3 : Wild Hunt هستند در دستان جناب Ducknukam قرار دارد. کسی که به تازگی اقدام به طراحی ماد جدیدی برای این بازی کرده است. ماد جدیدی به نام سرزمین های فراموش شده یا Forgotten Worlds که به علاقمندان بازی The Wither 3 : Wild Hunt این اجازه را می دهد تا به گونه ای آزادانه به سرزمین هایی سفر کنند که در واقع نقاط کور حاضر در نقشه ی The Wither 3 : Wild Hunt محسوب می شوند. در واقع پس از نصب ماد سرزمین های فراموش شده بر روی بازی ویچر 3 ، شما قادر خواهید بود به شش مکان مختلف در نقشه سفر کنید. مکان هایی که در حالت عادی نمی توان به آن ها در طول گشت و گذار در محیط بازی The Wither 3 : Wild Hunt دسترسی داشت.

نخستین مکانی که پس از نصب این ماد می توان به آن سفر کرد The Isle of Mists نام دارد. جزیره ای ناشناخته در بازی The Wither 3 : Wild Hunt که بر روی نقشه مشخص نیست و از همین رو به همین راحتی نمی توان از وجود آن با خبر شد. دومین مکان مورد نظر در نقشه با نام Ddiddiwedhl Desert شناخته می شود. صحرایی پر شن که تنها در طول یکی از مراحل داستانی بازی The Witcher 3 به نام Through Time And Space قابل دستیابی بود و اکنون در قالب ماد سرزمین های فراموش شده به طور کامل قابل دسترس خواهد بود. البته به موجب نصب ماد مذکور بر روی بازی The Wither 3 : Wild Hunt در کنار این سرزمین نقطه ی دیگری از نقشه به نام Dark Valley نیز قابل دسترس خواهد بود که در واقع صحرایی است با تکه سنگ هایی صخره مانند در دل خود که در نزدیکی منطقه ی Ddiddiwedhl Desert قرار گرفته است و نظیر همین نقطه از نقشه ، یکی از لوکیشن های به نمایش در آمده در طول مرحله ی داستانی Through Time And Space محسوب می شود.

در کنار سه بخش فوق از نقشه ی بازی The Wither 3 : Wild Hunt ، در قالب نصب ماد سرزمین های فراموش شده بر روی این بازی می توان شاهد بازگشایی سه بخش دیگر از نقشه ی The Wither 3 : Wild Hunt نیز بود که در واقع تمامی آن ها به همان مرحله ی داستانی Through Time And Space تعلق دارند. نقاطی از نقشه ی بازی The Wither 3 : Wild Hunt که با نام Underwater Ruins ، Tedd Deireadh و The Palace of Awakening شناخته می شوند و به ترتیب جزو لوکیشن های اصلی به نمایش در آمده در طول مرحله ی داستانی Through Time And Space به شمار می روند. در واقع کسانی که این مرحله از بازی The Wither 3 : Wild Hunt را پشت سر گذاشته اند با نصب ماد سرزمین های فراموش شده می توانند دوباره به مناطق مذکور باز گردند و بدون هیچ دغدغه ای به گشت و گذار در محیط این مناطق بپردازند. البته بنا بر گفته های طراح اصلی ماد سرزمین های فراموش شده، علاقمندان به استفاده از این ماد جالب بهتر است تنها پس از انجام مراحل داستانی فوق نسبت به نصب این ماد بر روی بازی The Wither 3 : Wild Hunt اقدام نمایند. چرا که در غیر این صورت بخش هایی از داستان مراحل مذکور پیش از تجربه ی آن ها برایشان آشکار می شود و لذت اصلی تجربه کردن این مراحل داستانی را از بین می برد.

نکته ی قابل توجهی که در رابطه با ماد سرزمین های فراموش شده وجود دارد این است که پس از نصب این ماد بر روی بازی The Witcher 3 : Wild Hunt می توان به شکل کاملاً راحت و بی درد سر و با فشردن تنها یک دکمه به صورت مستقیم به مناطق شش گانه ی فوق منتقل شد. در واقع برای انجام این کار می توان دکمه هایی مجزا از کی بورد را به این امر اختصاص داد تا با فشرئن آن ها بلافاصله و در یک چشم بر هم زدن به نقاط فراموش شده ی موجود در نقشه ی بازی The Witcher 3 : Wild Hunt گام گذاشت. به هر حال برای آن دسته از کسانی که در حال حاضر بازی The Witcher 3 : Wild Hunt و نخستین بسته ی الحاقی این بازی یعنی Hearts of Stone را بار ها بر روی پلتفرم PC تجربه کرده اند ، نصب ماد سرزمین های فراموش شده می تواند فرصت خوبی باشد تا علاقمندان این بازی با بهانه ای جدید به زیر و رو کردن دنیای بازی ویچر 3 بپردازند و خود را برای ملاقات با بسته ی الحاقی بعدی این اثر یعنی Blood And Wine آماده نمایند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مجله سخت افزار


ویدیو مرتبط :
مقایسه بازی The Witcher 3 در ماد های گرافیکی