سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اطلاعاتی تازه در رابطه با هواوی P9 Max


تنوع محصولات هوآوی در حوزه اسمارت فون‌ها بسیار زیاد است. سال جاری میلادی اما این موضوع بیشتر به چشم آمده است. معرفی محصولاتی چون Mate S ،Nexus 6P ،Mate 8 و نهایتا هوآوی P9 و P9 Max که قرار است پرچم‌داران سری P باشند.

آی تی رسان/ تنوع محصولات هوآوی در حوزه اسمارت فون‌ها بسیار زیاد است. سال جاری میلادی اما این موضوع بیشتر به چشم آمده است. معرفی محصولاتی چون Mate S ،Nexus 6P ،Mate 8 و نهایتا هوآوی P9 و P9 Max که قرار است پرچم‌داران سری P باشند.

اما P9 Max روز گذشته با نام P9 50S در نرم افزار بنچمارک AnTuTu رویت شد. حال با این شرایط بهتر می‌توان در مورد مشخصات آن صحبت کرد.

اسمارت فونی 6.2 اینچی همراه با وضوح 1600 در 2560 پیکسل که چگالی پیکسلی آن برابر 486 پیکسل در هر اینچ است، نشان از یک انتخاب هوشمندانه دارد. این مدل طبق گفته‌های پیشین همراه با چیپست اختصاصی هوآوی یعنی Kirin 950 عرضه می‌شود. پردازنده‌ای 8 هسته‌ای و قدرتمند همراه با فناوری big.LITTLE که رابط گرافیکی Mali T880 را بر روی خود دارد. چهار گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی، این اسمارت فون را تبدیل به یک پرچم‌دار خواهد کرد.

گوشی P9 Max که با اندروید 6.0 وارد بازار می‌شود در بنچمارک AnTuTu توانسته است امتیاز 73.759 را کسب کند. پردازنده گرافیکی این محصول نیز به امتیاز 16.822 رسیده است. هر دو امتیاز کسب شده، این اسمارت فون را پایین‌تر از Meizu Pro 5 قرار می‌دهد.

گوشی Meizu Pro 5 در تست کلی AnTuTu به امتیاز 76244 رسیده و در قسمت گرافیکی نیز 23.393 امتیاز کسب کرده است. پردازنده این اسمارت فون اگزینوس 7420 است. چیپستی 8 هسته‌ای همراه با رابط گرافیکی Mali-T760 MP8 است.

احتمالا ایستگاه بعدی این محصول قدرتمند هواوی دریافت گواهینامه TENAA خواهد بود و آن موقع می‌توانیم تصاویر واضحی از آن را ببینیم.


ویدیو مرتبط :
‫نقد و بررسی هواوی P9‬‎