عشق و مرگ روی تابلوهای نقاشی


یک هنرمند در نمایشگاه نقاشی‌هایش آثاری را با موضوع مرگ و عشق به‌نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، عنوان نمایشگاه آثار زهرا قیاسی «آپوکالیپس؛ عشق از اول سرکش و خونی بود» است که در آن 11 اثر رنگ روغن روی بوم و ترمه روی دیوار گالری می‌رود.

آثاری که در این نمایشگاه ارائه می‌شوند، از دو مجموعه «آپوکالیپس» به معنای آخرالزمان و «عشق از اول سرکش و خونی بود» برگرفته از شعری از مولانا است که هنرمند با به تصویر کشیدن صحنه‌های تصادف ماشین‌ها، آتش گرفتن آن‌ها و فضاهای شهری موضوعاتی درباره‌ی «عشق و مرگ» و «مکان و مرگ» را مطرح می‌کند. قیاسی در آثارش نقدی به رفتار انسان امروزی دارد که بین سنت و مدرنیته گیر افتاده است.

قیاسی متولد 1360 در ارومیه است. او کارشناسی مهندسی کامپیوتر و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت تهران دارد و کتاب‌های «زیباشناسی طبیعت»، «زیباشناسی و نقاشی» و «روح هند» را (همراه حسین فراستخواه) ترجمه کرده است. قیاسی تا کنون در هفت نمایشگاه گروهی شرکت داشته است. «آپوکالیپس؛ عشق از اول سرکش و خونی بود» اولین نمایشگاه انفرادی این هنرمند محسوب می‌شود.

این نمایشگاه از دوم تا سیزدهم بهمن‌ماه (به‌جز پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی) از ساعت 16 تا 20 در گالری «شکوه» فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره 19 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی خواهد بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
هنر نقاشی و تابلوهای فوق العاده