سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتقال 7 هزار زندانی اوین و رجایی‌شهر به زندان بزرگ تهران/راه اندازی کامل اردوگاه فشافویه تا شهریور


به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، سهراب سلیمانی در حاشیه مراسم ترحیم والده رئیس سازمان زندان‌ها که عصر امروز با حضور مسئولان دستگاه قضایی و اجرایی کشور در مسجد نور تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی دو فاز زندان تهران بزرگ تا نیمه نخست سال 95 خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این دو فاز تعدادی از زندان‌های اوین و رجایی شهر به زندان بزرگ تهران منتقل می‌شوند.

وی همچنین از راه‌اندازی کامل اردوگاه ویژه محکومان مواد مخدر تا پایان نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: با راه‌اندازی کامل این اردوگاه 7 هزار زندانی به اردوگاه فشافویه منتقل می‌شوند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران همچنین از انتقال حدود 7 هزار زندانی زندان‌های اوین و رجائی شهر به زندان بزرگ تهران در سال 94 خبر داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مهدی هاشمی خود را به زندان اوین تهران معرفی کرد