استیلی: یکی از معضلات بزرگ ملوان نبود ملی‌پوشان است


سرمربی تیم فو‌تبا‌ل ملوان بندر انزلی می‌گوید تعطیلات 20 روزه لیگ به تیم‌هایی که مشکلات مالی دارند ضربه بیشتری می‌زند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید استیلی در نشست خبری با سایپا گفت: بازی که با سایپا داریم بعد از تعطیلات 20 روزه لیگ است. این تعطیلات مشکلات خیلی زیادی برای همه تیم‌ها ایجاد کرده است مخصوصا تیم‌هایی که مشکلات مالی دارند، چرا که این تیم‌ها در زمان تعطیلات باید به سختی بازیکنان را جمع کنند و به تمرین بپردازند.

وی افزود: مخصوصا در استان ما که بارشها زیاد است شرایط برای تمرین کردن سخت بود.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی ا‌دا‌مه‌ داد: ما یک اردوی چهار روزه در تهران داشتیم و در این اردو دو بازی تدارکاتی را انجام دادیم و بعد از بازی‌ها به انزلی برگشتیم و تمریناتمان را ادامه دادیم.

استیلی افزود: فردا با تیم خوبی بازی داریم. سایپا هم بازیکنان خوب و هم مربی خوبی دارد. همچنین شرایط سایپا در جدول هم خوب است. ما تیم حریف را تجزیه و تحلیل کردیم و امیدوارم که بتوانیم فردا (جمعه) بازی خوبی با این تیم داشته باشیم.

او در مورد مصدومان تیمش نیز گفت: مازیار زارع، سید جلال رافخایی، فرزاد حاتمی و محرمی از بازیکنان آسیب دیده ما هستند که متاسفانه ما فردا نمی توانیم از این بازیکنان تاثیرگذار استفاده کنیم. ان‌شا‌ء‌الله بتوانیم از آنها در بازی‌های بعدی استفاده کنیم.

استیلی در پاسخ به این سوال که شرایط تیم‌تان با توجه به دو بازی اخیری که گل‌های زیادی خوردید و باختید چطور است؟ توضیح داد: هدف ما این بود که بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار دهیم. سرمایه‌گذاری ما هم روی نتیجه‌ گیری و هم روی جوانگرایی بود. ما در آن بازی‌ها از بازیکنان جوان استفاده کردیم و بازیکنان امید در کنارمان بودند و البته خیلی هم توانستند به ما کمک کنند.

سرمربی تیم ملوان در مورد بازیکنان ملی‌پوش تیمش اظها‌ر کرد: یکی از معضل‌های بزرگ تیم ما نبود بازیکنان ملی‌پوش است. آنها امروز به تهران آمد‌ه‌اند و من آنها را هنوز ندیده‌ام و فردا قرار است مقابل سایپا بازی کنیم. آنها جزو خط دفاع ما هستند. ما باید کنعانی و پورقاز را از نظر ذهنی برای بازی کردن در تیم آماده کنیم. آنها از گوام آمد‌ه‌اند که مسیر طولانی است و همان طور که پنج روز باید زودتر به تیم ‌ملی بروند، باید پنج زودتر به تیم باشگاهی شان می‌آمدند.

سرمربی ملوان بندر انزلی خاطر‌ نشان کرد: ان‌شا‌ء‌الله سازمان لیگ بتواند این مشکل را حل کند که بازیکنان سه، چهار روز زودتر، از تیم ‌ملی به باشگاه‌هایشان برگردند یا این که بازی‌های باشگاهی سه، چهار روز دیرتر انجام شود.

استیلی در مورد مشکلات مالی باشگاهش نیز توضیح داد: کماکان مشکلات مالی پا بر جاست و بیشتر مشکل ما همین است. بازیکنان ما به همین علت از تمرکز کافی برخوردار نیستند. ما باید بازیکنان‌مان را از نظر روانی آماده کنیم و بعد به مسائل فنی بپردازیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با استیلی و بازیکنان ملوان در اردوی اردبیل