عملکرد دوربین لومیا 950XL در برابر آیفون 6S پلاس


کانال SuperHDview در یوتیوب، باز هم در مقایسه‌ای دیگر دوربین گوشی هوشمند اپل آیفون 6S پلاس را در مقابل دوربین PureView در لومیا 950XL قرار داده است.

کانال SuperHDview در یوتیوب، باز هم در مقایسه‌ای دیگر دوربین گوشی هوشمند اپل آیفون 6S پلاس را در مقابل دوربین PureView در لومیا 950XL قرار داده است. این ویدئو دارای مقایسه ویدئوی ضبط شده توسط دو دوربین در دو حالت روشنایی روز و نور کم شب، تست OIS و همچنین تصاویر ساکن است.

لومیا 950 XL در برابر آیفون 6S پلاس: عملکرد دوربین (عکاسی و ضبط ویدئو) در شرایط روشنایی روز و نور کم

اما آنچه ما پس از تماشای ویدئو مشاهده کردیم:

OIS به وضوح روی لومیا 950XL بهتر کار می‌کند. همچنین کیفیت ویدئو (صافی و میزان جزئیات) ضبط شده با لومیا 950XL عالی به نظر می‌رسد.

به نظر می‌آید آیفون 6S پلاس در رندرینگ رنگ و تعادل رنگ سفید، مشکل دارد. در تصاویر و ویدئوهای روشنایی روز، اثر خفیفی از کمی رنگ زرد وجود دارد و در نور کم می‌توانید مقداری رنگ زرد/قرمز را که در تصاویر و ویدئوهای آیفون 6S ظاهر شده است، ببینید.

درحالی‌که هر دو دوربین دارای میزان فلاش متغیر هستند، اما لومیا 950XL به نظر می‌رسد که تصاویر طبیعی‌تری گرفته و تعادل رنگ سفید را با جزئیات بیشتری حفظ می‌کند.

اگرچه تصاویر نمی‌توانند به‌خوبی در یک ویدئو با هم مقایسه شوند اما تصاویر متوالی لومیا 950XL طبیعی‌تر و تقریبا در تمام شرایط با جزئیات بهتری ظاهرشده‌اند.

لومیا 950 XL در برابر آیفون 6S پلاس: عملکرد دوربین (عکاسی و ضبط ویدئو) در شرایط روشنایی روز و نور کم 2

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
مقایسه ی کوتاه لومیا 950 ایکس ال با آیفون 6s پلاس