سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف یک تن و 900 کیلو تریاک در پوشش هندوانه‌ها!


کشف یک تن و 900 کیلو تریاک در پوشش هندوانه‌ها!میزان/ فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و 900 کیلو تریاک جاسازی شده در زیر بار هندوانه طی یک عملیات موفق پلیسی در شهرستان جاسک خبر داد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و 900 کیلو تریاک جاسازی شده در زیر بار هندوانه طی یک عملیات موفق پلیسی در شهرستان جاسک خبر داد.

سردار عزیزالله ملکی گفت: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی پاسگاه ایست و بازرسی «شهید نوروزی جاسک» روز گذشته حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را با تمهیدات لازم متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی از مدارک راننده و بارنامه به دلیل استرس زیاد و ضد و نقیض گویی راننده، خودرو را جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون یک تن و 900 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای زیر بار هنداونه جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه اذعان داشت: اقدامات مقابله‌ای پلیس با پدیده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پیگیری هرگونه تحرکات باند‌ها و شبکه‌های توزیع کننده مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
کشف بیش از 5 کیلو تریاک در نقده