سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



دختر مورد علاقه ام بعد از چند ماه با ازدواج مان مخالفت کرد


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.26 - 12:30

دختر مورد علاقه ام بعد از چند ماه با ازدواج مان مخالفت کرد

خراسان/ من پسری 29 ساله هستم. 3 سال پیش می خواستم با یکی از همکارانم ازدواج کنم. از همان ابتدا به ایشان ابراز علاقه کردم و برای ازدواج پیش قدم شدم و او نیز اوایل ابراز رضایت کرد به طوری که من وابسته اش شدم ولی متاسفانه بعد از چند ماه، مخالفت کرد و دلیلش را هیچ وقت نگفت.
مخاطب عزیز! این که برای ازدواج اقدام کرده اید خیلی خوب است؛ اما اگر خودتان به تنهایی پیشقدم شدید و خانواده شما در جریان این قضیه نبودند یا اقدامی برای آشنایی خانواده طرفین با یکدیگر نکرده اید که به نظر می رسد همین گونه باشد، ممکن است از سوی دختر مورد علاقه تان این موضوع جدی گرفته نشده و روی آن حسابی باز نکرده باشد؛ بنابراین اگر واقعا تصمیم به ازدواج دارید، این موضوع را از طریق خانواده پیگیری کنید. اصلا شاید دختر مورد علاقه تان با پیشنهاد شما مخالفت کرده است تا شما به اتفاق خانواده تان این موضوع را پیگیری کنید.
عوض شدن نظر غیر عادی نیست
دخترها در زمان ازدواج مانند پسرها، موقعیت های مختلف برای ازدواج را با نظر خانواده ها بررسی، مقایسه و درباره آن تحقیق می کنند و از بین آن ها مناسب ترین را برای خودشان با توجه به معیارهایی که دارند، انتخاب می کنند؛ بنابراین ممکن است دختر مورد علاقه تان در جمع بندی با خانواده نتوانسته است برای ازدواج با شما به توافق برسد. با این حال، همه آدم ها حق انتخاب دارند. این که نظر دختر مورد علاقه تان عوض شده است، می تواند دلایل گوناگون داشته باشد و امری غیر عادی نیست. به نظر می رسد وقتی شما پیشنهاد دادید کمی متمایل به ازدواج با شما بوده است؛ اما بعداً نظرش عوض شده است، این حق هر فردی است که بیشتر فکر کند و تصمیم بهتری بگیرد. این که دلیلش را نگفته است نباید شما را ناراحت کند چون می تواند کاملا شخصی باشد.
شما وابسته نشده اید
این که در پیامک تان گفته اید به دختر مورد علاقه تان وابسته شده اید، باید بدانید وابستگی های بین دختر و پسر قبل از ازدواج چیز خوبی نیست آن هم در این شکل برقراری رابطه که صرفا به واسطه همکاری بوده است؛ بنابراین به جای این که به خودتان تلقین کنید که به او وابسته شده اید، باید بگویید به او علاقه پیدا کرده ام زیرا این تفکر صحیح تر است. توجه کنید وابسته شدن باعث می شود شما کاملا احساسی تصمیم نهایی را بگیرید.
به آینده امیدوار باشید
با این حال شما در موقعیت سنی و شغلی مطلوبی هستید و امکان خواستگاری رفتن های متعدد و پیدا کردن فرد مورد نظر با همکاری والدین و دیگر افراد خانواده که بیشترین کفویت را با شما داشته باشد را دارید؛ بنابراین این موضوع که یک تجربه پذیرش نشدن از سوی فردی برای شما اتفاق افتاده است موضوع عجیب و نگران کننده ای نیست. البته یک بار دیگر تکرار می کنم شما می توانید با همکاری خانواده تان به خواستگاری بروید و منتظر جواب آن ها باشید، شاید دلیل رد کردن آن ها را به دست آورید و بتوانید از خودتان دفاع کنید. امیدوارم موفق باشید و همسر مناسب خود را پیدا کنید.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
علاقه قبل از ازدواج