ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خلیل‌زاده برای جا انداختن گونه‌اش به تبریز می‌آید/ کاردوسو به احتمال فراوان به بازی با استقلال می‌رسد


به گزارش خبرگزاری فارس، تراکتورسازی روز گذشته در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل استقلال اهواز به پیروزی 2 بر صفر رسید.

در جریان این بازی شجاع خلیل‌زاده از ناحیه گونه دچار شکستگی شد. این بازیکن شب گذشته به تهران آمد تا روند درمان خود را دنبال کند.

رمضان نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار وررزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت مصدومیت شجاع‌ خلیل‌زاده، گفت: این بازیکن دیروز به تهران رفت اما هنوز گونه‌اش را جا نینداخته است.  طی تماسی که با دکتر طاهری داشتم هماهنگی لازم به عمل آمده و قرار است او به تبریز بیاید تا گونه‌اش را جا بیاندازیم.

وی در مورد اینکه آیا او بازی با استقلال را از دست داده است، تصریح کرد: به احتمال فراوان او مقابل استقلال غایب است. البته خلیل‌زاده نیاز به جراحی باز ندارد بلکه به شکلی خاصی عملیات جا اندازی گونه انجام می‌شود. البته به دلیل اینکه ناحیه حساسی مصدوم شده ممکن است برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی با نظر پزشک او به استراحت بپردازد.

پزشک تراکتورسازی در مورد مصدومیت کاردوسو گفت: این بازیکن 2-3 روز است که در تبریز استراحت می‌کند با توجه به اینکه این بازیکن از ناحیه مهره گردن دچار شکستگی نشده دردش فقط عضلانی بوده و احتمالا تا الان مصدومیتش بر طرف شده است. به احتمال فراوان این بازیکن مشکلی برای همراهی تیم در دیدار روز سه شنبه مقابل استقلال ندارد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/M7HBV


ویدیو مرتبط :
انداختن زباله و بازی گونه سازی 3