فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



محمد علیزاده برای مردم اراک خواند


به‌گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محمد علیزاده این روزها در شهرهای مختلف ایران اجراهایی را به روی صحنه می‌برد؛ آخرین اجرای این خواننده 20 دی در اراک برگزار شد.

حضّار برای شنیدن صدای علیزاده یک ساعت قبل از ساعت اعلام شده در سالن حضور یافتند اما تا زمان شروع مراسم که با نیم ساعت تاخیر همراه بود، اسپانسرهای برنامه کلیپ‌های تبلیغاتی خود را پخش کردند.

تمام صندلی‌های سالن ستارگان اراک پر شده بود تا مردم این شهر استقبال خوبی از خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان داشته باشند.

بعداز آن از گروه موسیقی وارد شدند و نواختنِ قطعه‌ی نخست آغاز شد؛ با کوک سازها و نواختن نخستین نُت‌ها محمد علیزاده وارد صحنه شد.

هواتُ کردم، سراب، با اینکه تنهایی، فکرشم نکن، دل بی تو غم زده، غم دنیاس، بی حوصله، همین که هست، جز تو و خیلی خوشحالم قطعه‌هایی بود که علیزاده برای مردم اراک خواند.

در اواسط کنسرت، محمد علیزاده تک به تک اعضای گروه کنسرت خود را معرفی کرد و آنها نیز برای لحظاتی به تکنوازی پرداختند.

این کنسرت سه روز قبل از تولد علیزاده اجرا شد و بعضی حاضران تولد او را تبریک گفتند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
محمد علیزاده: امسال مرتضی پاشایی برای خدا می خواند