علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اشتاین مایر: خروج روسیه فشار بر دولت اسد را افزایش می‌دهد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دی ولت، « فرانک - والتر اشتاین مایر» در سخنانی مدعی شد: عقب نشینی نیروهای روسیه از خاک سوریه دولت این کشور را مجبور می کند تا در مذاکرات ژنو گفتگوی سیاسی جدی را دنبال کند.

وزیر امور خارجه آلمان در ادامه تصریح کرد: چنانچه این تصمیم عملی شود، می تواند دولت اسد را برای مشارکت جدی در مذاکرات ژنو تحت فشار قرار داده و مذاکراتی درباره انتقال سیاسی در سوریه که متضمن تداوم نهادهای دولت سوریه همزمان با حفظ منافع همه طیف ها در این کشور باشد. 

حملات روسیه در حمایت از نیروهای وفادار به اسد، از سپتامبر سال گذشته آغاز شد و به طور محسوسی بر موفقیت‌های اخیر ارتش دولتی سوریه تاثیر گذاشت. ائتلافی به رهبری آمریکا نیز حملاتی هوایی را علیه گروه حکومت اسلامی و شاخه‌ای از القاعده در آن کشور انجام می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی: لیختن اشتاین ۰-۷ روسیه